NX F-Sport Driver
Actief
- 2 okt 2021
- 266
- 218
- 43
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Langskomen mag altijd, dan vertel ik je wel hoe je zo'n polijstmachine gebruikt. Veel sterkte alvast...Nice work. Eens je rugklachten onder controle kom ik even langs met mijn NX![]()
Ruk zeg, balen. Die strips is wat volgens mij sideskirts genoemd wordt. Die zitten op de dorpel.Ik heb mijn Lexus vandaag beschadigd.
Ontelbare keren achteruit de auto op de oprit geparkeerd en nu bleef ik een keer achter de palisade van de tuin van de buurman hangen.
Shit, maar het moet wel gemaakt worden.
Is dit de dorpel of de dorpelbeschermer cq. sideskirts?
Zal ook eens wat sloperijen bellen of ze er misschien 1 hebben liggen. Je weet nooit.Ruk zeg, balen. Die strips is wat volgens mij sideskirts genoemd wordt. Die zitten op de dorpel.
Wat is er zo onveilig aan de genoemde oplossingen?Vind dit persoonlijk niet zo veilig. Zelf heb ik volgende op mijn garagedeur geïnstalleerd (https://www.meross.com/mTerminal/smart-garage-door-opener/garage-door-opener-remote-control/29) en gebruik ik de app op mijn smartphone om de garagedeur te openen
Een standaard oplossing voor het openen van garagedeuren is een makkelijk doel voor criminelen. Maar de niet standaard van @NX F-Sport Driver is in principe veiliger doordat deze ongebruikelijk is.Wat is er zo onveilig aan de genoemde oplossingen?
Ik vindt dit niet veilig in de veronderstelling dat je de zender constant in de wagen laatEn de zender van je garagedeur in de auto laten liggen is natuurlijk ook al een risico.
Ik heb geen kenteken.....was erg geschrokken en compleet flabbergasted toen ze vertrok.....Dat is balen @robtp09 via kenteken zullen ze de andere bestuurster achterhalen en dan met jou gegevens uitwisselen. Misschien onder invloed ofzo? Drank/drugs of medicijnen?
Heel vreemd, zeker!Crap...
Wat een vreemd verhaal. Misschien was ze niet verzekerd? Geen rijbewijs? Onder invloed? Waarom zou je anders wegrijden?
Voordat je het aan de verzekering opgeeft zou ik eerst een offerte aanvragen, i.v.m. je schade vrije jaren. Misschien kun je het beter zelf betalen.