Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben zo'n neuroot die vind dat alles af fabriek beter staat. Maar in dit geval had dit een erg mooie combinatie kunnen zijn. Dus wat mij betreft geslaagd
Mooi om te zien dat deze LS 430 veel TLC krijgt
Ja, klopt. het is een aangewezen plek volgens de werkplaats handleiding. Heb een 3 ton krik gebruikt met een mooie en stevig rubber krikpunt, Ø110 wat nagenoeg gelijk is aan de kriklocatie in onderstaande navolgende illustraties.
Met de luchtvering op "Height High" kan ik er beter bij. En de locatie voor de LS 600h is idem aan de AWD in deze illustratie:
En gelukkig zit die plek meer naar de voorzijde dan bij de RWD en dus makkelijker te vinden.