Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Oei, dat is wel een stukje ‘nederland doorkruisen’ dan . Maar ik zou advies proberen in te winnen bij een goede detailler. Dan heb je meer zekerheid mbt haalbaarheid en € kosten denk ik. Polijsten is wel een vak apart en zeker op glas.

• Leuk
Waarderingen: Raymond Schrave
1000049405.jpg
En intussen er alweer overheen....

Ook in navolging van -of zoals je wilt- copycatting @Yoyoman , ook de RX deuren voorzien van puddle lights. Ik koos voor zo’n beetje de beste kwaliteit die ik kon vinden in 3D en kwam uit bij addcarlights.com. Zij gebruiken De Osram CREE LED, een crystal glazen film waar het logo ingegraveerd zit en een lens die ook van glas gemaakt is. Die van de achterdeuren moesten worden bijgesteld omdat de lamp daar iets schuin in de deur zit. Het logo moet recht omlaag schijnen, om geen beeldvervorming te krijgen. Dat kan ook gewoon. Richten en om de as draaien, want het logo moet precies gelijk zijn met de portier rand natuurlijk. De foto's zijn in de schemering gemaakt (17:14h) om te laten zien hoe strak, scherp en helder het is. Deze kwaliteit blijft tot in lengte van jaren zoals het nu is. Maar goed, dat kost dan ook wel wat......
Deze zien er wel goed uit en ik betaal liever ook iets meer voor kwaliteit, maar zit je hier niet met meer importheffingen / inklaringskosten als addertje onder het gras bovenop de flinke kosten?

Deze zien er wel goed uit en ik betaal liever ook iets meer voor kwaliteit, maar zit je hier niet met meer importheffingen / inklaringskosten als addertje onder het gras bovenop de flinke kosten?
Dit product komt uit China, dat werkt daar 'anders' zeg maar. Geen idee hoe het gebeurd, maar ik heb -vlg mij- nog nooit wat extra's hoeven betalen aan de deur of ergens daartussen in het proces. Dus ik heb bij de check-out €83,28 afgetikt voor twee sets.