Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Oh 🤔 trouwens ……
Ik zit te denken, zijn er hier “gekken” die zoiets graag doen, maar waarvan de eigen auto maar niet bekrast wil raken ? 😂

Op het forum schiet me de naam van @Stefan O me te binnen maar die woont in de omgeving Overijssel (niet echt in de buurt van waar jij woont)

Verder zijn er voldoende kleine bedrijfjes en / of hobby-isten maar wat de prijzen darvan zijn EN wat de kwaliteit van hun werk is... daar ben ik niet mee bekend.

En inderdaad: De auto mag er netjes bijstaan voor mij persoonlijk, maar het blijft dezelfde auto na de "behandeling" en resultaat is niet eeuwigdurend.

• Leuk
Waarderingen: Paniekje
Iedere gek zijn gebrek zullen we maar zeggen……..
Je kan je geld er goed in kwijt in die detailwereld.
Je kan het zo gek maken als je zelf wilt, gewoon netjes, rondje polijsten met wax of spraycoating, complete detail etc.
Zoveel mensen zoveel wensen……..
Er bestaan ook hele dure coatings, ben je alleen voor de coating al 1500,- kwijt.
Daar zie ik de meerwaarde niet van in. Vragen ze rustig 5-6000,- voor een detail.
Ik zit idd ook al jaren op het carcleanforum. Je mag alleen het forum niet gebruiken om een aanvraag te doen of te informeren of iemand je wil helpen. Is puur informatief en delen van kennis en ervaring.

ondertussen in het altijd fraaie Enschede

De RX in het milieuvriendelijke schuim gezet enzo.

Voorbeeld van fraai Enschede, dit @Bobusa, dit

Bijlagen

• IMG_9620.jpeg
    IMG_9620.jpeg
    3,4 MB · Weergaven: 33
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: NielsWK en Bobusa