Namssam
Actief
- 15 jan 2024
- 247
- 300
- 63
Ohtrouwens ……
Ik zit te denken, zijn er hier “gekken” die zoiets graag doen, maar waarvan de eigen auto maar niet bekrast wil raken ?![]()
Op het forum schiet me de naam van @Stefan O me te binnen maar die woont in de omgeving Overijssel (niet echt in de buurt van waar jij woont)
Verder zijn er voldoende kleine bedrijfjes en / of hobby-isten maar wat de prijzen darvan zijn EN wat de kwaliteit van hun werk is... daar ben ik niet mee bekend.
En inderdaad: De auto mag er netjes bijstaan voor mij persoonlijk, maar het blijft dezelfde auto na de "behandeling" en resultaat is niet eeuwigdurend.
trouwens ……

) en voor de rest had ik het idee -maar dat kan best inbeelding zijn- dat hij langer en ‘makkelijker’ op de accu kon rijden. Zeer subjectief natuurlijk. Maar ik ben blij dat ik het heb laten doen.

de garage heeft de nieuwe zomerbandjes er onder gezet. Er zitten nu Hankook ion evo suv onder. Er zaten om de "zomervelgen" Conti cross climate. Die waren op en gecupt. In november 25 gewisseld voor de winterset met nieuwe michelin alpin 7. Al een heel verschil qua geluid. De michelins waren echt stiller en qua gevoel zachter, comfortabeler... En nu dus de Hankooks. Nou die hoor je dus eigenlijk gewoon niet. Heb nog geen snelweg gereden maar in de bebouwde kom tot ongeveer 60km/h hoor je ze niet. Voorals nog erg tevreden over de eerste 15 min rijden