Laatste bijdragen

• Plus
    Plus waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo en welkom. Prachtige automobiel zie ik op die foto. Veel plezier ervan.
  • Plus
    Plus waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Volgens mij heb je al gevonden dat er een LS500h rijder is die dit gedaan heeft. Ik kan hem om een of andere reden niet taggen. @robtp09...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Hallo en welkom. Prachtige automobiel zie ik op die foto. Veel plezier ervan.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Knokkel geluid met Leuk Leuk.
    Diverse keren contact gehad met Air-Tec. De bestelling loopt. Zonder de toplagers in de volledig gereviseerde uitvoering (dus incl...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Plus's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Mijn naam is Paul. Mijn eerste Lexus was een IS250 Sport uit 2006. Daarvoor jaren Toyota en later Mitsubishi gereden. Mijn eerste...
  • Plus
    Plus waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Nope, gebruik ik niet.
  • Plus
    Plus waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Wow, dat noem ik een UPGRADE!:love: Gefeliciteerd met de aankoop. En ja, graag meer foto's incl. interieur. Wellicht kan @Higgie iets...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde PH1977's bericht in het onderwerp Nog even….. met Leuk Leuk.
    Hallo, Volgende week haal ik m’n IS300h op. Na 2 jaar 3-serie tijd voor wat anders. Kan niet wachten! Het is een F-Sport uit 2019...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp accu conditie zien met Wow Wow.
    Nou, dat was ook een hele happening... Eerst maar eens proberen om bij de accu te komen, we kwamen erachter dat je een paneel moest...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Olie differentieel.
    Life time oil, sealed system … 🙄😁 Maar bij een lekkage of reparatie moet je dan wel weten wat erin moet.
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Plus's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Mijn naam is Paul. Mijn eerste Lexus was een IS250 Sport uit 2006. Daarvoor jaren Toyota en later Mitsubishi gereden. Mijn eerste...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Olie differentieel.
    In mijn boekje staat alleen maar wat voor olie gebruikt wordt, niets over een verversschema. Ik heb al mijn facturen nog en het was zo...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Olie differentieel.
    Waarschijnlijk bij “the car care nut” , maar die praat in miles , dus x 1.6 Wanneer je een zeeman bent mag je best 1.8 nemen …… die 0,2...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Sam_IS300h's bericht in het onderwerp Olie differentieel met Leuk Leuk.
    Staat tevens om de beurt op factuur Staat ook in de werkplaatsdocumentatie van Lexus/Toyota. GS4 zelfde verhaal.. 4LS is een andere...
  • PimF
    PimF waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Knokkel geluid met Leuk Leuk.
    Diverse keren contact gehad met Air-Tec. De bestelling loopt. Zonder de toplagers in de volledig gereviseerde uitvoering (dus incl...