Laatste bijdragen

• Higgie
    Higgie waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom hier. In 2011 heb ik ooit zitten twijfelen om een RX8 te kopen, maar ben toen uitgekomen bij een Lexus IS200. Sindsdien verslaafd...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom hier. In 2011 heb ik ooit zitten twijfelen om een RX8 te kopen, maar ben toen uitgekomen bij een Lexus IS200. Sindsdien verslaafd...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde RX2RC's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Als nieuw lid zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Martin en ik kom uit de Zaanstreek. Na 14 jaar met veel plezier de eigenaar...
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom op ons onvolprezen forum Martin. Veel veilige, probleemloze en bovenal plezierige kilometers toegewenst met je RC. Was wellicht...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde RX2RC's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Als nieuw lid zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Martin en ik kom uit de Zaanstreek. Na 14 jaar met veel plezier de eigenaar...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde KEEZZZ's bericht in het onderwerp Help, ik heb een UX300e gekocht..... met Leuk Leuk.
    Tsja, om op mijn "irritante geluids verhaal" van 2022 terug te komen..... Het went nooit die herrie, of er een emmer onder je auto klem...
  • GeraldH
    GeraldH reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    De naam RX2RC klinkt niet helemaal als een overstap naar een ander merk. RX82RC is misschien beter. ;) In ieder geval: Welkom hier! We...
  • GeraldH
    GeraldH reageerde op het onderwerp Vage rem bij regen: RC 300h.
    Ik ga morgen de banden op de juiste spanning brengen zodat ik dat kan testen bij een volgende plensbui.
  • GeraldH
    GeraldH waardeerde Frank2b's bericht in het onderwerp Vage rem bij regen: RC 300h met Leuk Leuk.
    De Toyota/Lexus hybridewagens worden door een brake-by-wire remsysteem vertraagd. Het rempedaal stuurt een computer aan, en de computer...
  • S
    snorlax waardeerde Frank2b's bericht in het onderwerp Vage rem bij regen: RC 300h met Leuk Leuk.
    Opzoeken is niet nodig. Een wiel met een zachte band heeft een kleinere afstand tussen asmidden en raakvlak met de weg en draait dus...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    De RX in de sneeuw is echt prachtig. Het is heerlijk binnen met een boek, glas whiskey, poes op schoot en buiten de sneeuwval te zien...
  • Dirk_S
    Ja, vanmorgen bij mij ook de waarschuwing voor te lage bandenspanning. Snel de bandjes weer op spanning gebracht.
  • R
    RX2RC reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Niet zo zeer iets missen, maar de RX-8 is 20 jaar oud. Wat wel meespeelt is dat het verbruik van 1 op 8 a 9 met de huidige...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde RX2RC's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.