Laatste bijdragen

• Jan v S
    Jan v S waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk wel fijn dat hij dinsdag een rijles heeft gehad echt in de sneeuw en dan vandaag afgereden met vies...
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk wel fijn dat hij dinsdag een rijles heeft gehad echt in de sneeuw en dan vandaag afgereden met vies...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Waar we woensdag nog half ingesneeuwd waren ging het rij-examen van mijn zoon vandaag door. Met redelijk schone hoofdrijbanen en regen...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Gefeliciteerd en wat goed bij deze omstandigheden! Ik hoop dat met 3 jaar mijn oudste ook zo snel is.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Geweldig Geweldig.
    Waar we woensdag nog half ingesneeuwd waren ging het rij-examen van mijn zoon vandaag door. Met redelijk schone hoofdrijbanen en regen...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Jan v S's bericht in het onderwerp RX review in vergelijking met de NX met Leuk Leuk.
    Hallo @Bobusa (en anderen) Bij deze mijn reactie; Ik heb de film bekeken en het is een aardige review maar mij valt op dat deze heren...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp All season banden.
    Ik ontkwam er niet aan heel wat kilometers te maken afgelopen week door sneeuw en prut. De Michelin Cross climates onder mijn auto...
  • HondaFan
    Ik heb geen jumpstarter, maar wel vanavond een dode accu... Ik vind het eigenlijk zot, maar ik ga er maar eentje aanschaffen (een jump...
  • RvD
    RvD waardeerde Jan v S's bericht in het onderwerp RX review in vergelijking met de NX met Leuk Leuk.
    Hallo @Bobusa (en anderen) Bij deze mijn reactie; Ik heb de film bekeken en het is een aardige review maar mij valt op dat deze heren...
  • er!k
    er!k waardeerde Jan v S's bericht in het onderwerp RX review in vergelijking met de NX met Leuk Leuk.
  • ChrisLas
    ChrisLas waardeerde Cmaster's bericht in het onderwerp Carplaybox met Leuk Leuk.
    Hallo iedereen, vandaag een carplaybox laten inbouwen bij CarOptions in Heusden-Zolder. RX F sport 2016 met ML. De terugweg van +/- 100...
  • ChrisLas
    ChrisLas waardeerde RobP's bericht in het onderwerp Wat rijden na 8 verschillende SAAB’s met Geweldig Geweldig.
    Het klopt, met pensioen en de beslissing genomen om het wat rustiger aan te doen met gemotoriseerde liefhebberijen. Mijn Ducati de deur...
  • Lexy
    Booster aangezet en groene lampje ging branden. Helemaal goed, net de IPad naar 75% geladen en de koptelefoon. Er brandde nog een rood...