Laatste bijdragen

• robtp09
    volgende keer op schoon stukje weg snel achteruit rijden en dan vol op de rem, pleurt alles achter de auto.
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp All season banden.
    Yokohama ->Yokodrama 😉 Wat was het probleem met Yokohama? Ik heb ook Yokohama gehad als zomer banden maar ik kan mij geen...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde DaVince's bericht in het onderwerp All season banden met Leuk Leuk.
    Ik zag net op Youtube deze video Verschil in grip tussen verschillende soorten banden en aandrijving, best interessant! Op mijn vorige...
  • HondaFan
    Dan kan ik hem betercweghalen. Dit apparaat zag ik idd bij diverse andere sites staan. Klonen van ‘de 5 beste’. Overal dezelfde korting...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 reageerde op het onderwerp All season banden.
    Ja ik maak nogal wat km per jaar. 🫣 Heb Vredesteins en Michelin gehad en auto bij aankoop had het Lexus huismerk; Yokohama. Die heb ik...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 waardeerde DaVince's bericht in het onderwerp All season banden met Leuk Leuk.
    Ik zag net op Youtube deze video Verschil in grip tussen verschillende soorten banden en aandrijving, best interessant! Op mijn vorige...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp All season banden met Leuk Leuk.
    Hier ook de Hankooks, doen het prima. Moet nu alleen wel op de vooras beide banden vervangen na 30000km. De Michelins kwamen indertijd...
  • Yoyoman
    Yoyoman reageerde op het onderwerp Ruitenwisser uitslag richting a-stijl.
    Je kan als je wissers in service stand zet, met een inbus ze losmaken en ze iets veranderen, maar let wel op dat ze zo staan dat ze niet...
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Mooi, is dat hè? Heb hier ook goede herinneringen aan. Onze zoon Joster ook op zijn 17 het rijbewijs gehaald. Die zomervakantie een vier...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Lijkt me heerlijk. Jammer is dat hij pas na de zomervakantie 18 wordt. Dus dit jaar is hij beperkt tot alleen Nederland. Mag hij rijden...
  • Primi
    Primi waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Mooi, is dat hè? Heb hier ook goede herinneringen aan. Onze zoon Joster ook op zijn 17 het rijbewijs gehaald. Die zomervakantie een vier...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
  • D
    DaVince reageerde op het onderwerp All season banden.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Geweldig Geweldig.
    Waar we woensdag nog half ingesneeuwd waren ging het rij-examen van mijn zoon vandaag door. Met redelijk schone hoofdrijbanen en regen...
  • Raymond Schrave
    Dan kan ik hem betercweghalen. Dit apparaat zag ik idd bij diverse andere sites staan. Klonen van ‘de 5 beste’. Overal dezelfde korting...