Laatste bijdragen

• MrFire
    MrFire reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Ik had hem zo nog niet gezien en ben er wel van dat niet iedereen in zo'n kleur rijdt...
  • MrFire
    MrFire waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Prachtige uitvoering! Ik heb hem voorbij zien komen bij de desbetreffende autohandelaar ;)
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde MrFire's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Een hele goede morgen, mijn naam is Simon en na jaren van lease besloten om zelf een auto te kopen. Eigenlijk was het idee geboren...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde MrFire's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Een hele goede morgen, mijn naam is Simon en na jaren van lease besloten om zelf een auto te kopen. Eigenlijk was het idee geboren...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde MrFire's bericht in het onderwerp Stuurverwarming met Leuk Leuk.
    Klopt, dat wordt de mijne ;-) dank voor compliment. Heeft een cognacbruin interieur, heel chique Kan deze maandag ophalen.
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Prachtige uitvoering! Ik heb hem voorbij zien komen bij de desbetreffende autohandelaar ;)
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde MrFire's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Maak er dan maar de K van Klasse van ;)
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Roland Vbg's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Beste Lexusvrienden, Sinds vorige week ben ik in bezit van een mooie, door Louwman geïmporteerde NX450h+. Het is een ex-Lexus Kőln...
  • MrSRM
    MrSRM waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp 16" onder een IS? met Leuk Leuk.
    Sjips, gewoon een gevalletje RTFM dus :oops: Thx!
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde MrFire's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • Namssam
    Namssam waardeerde MrFire's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • Lexy
    Lexy waardeerde MrFire's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • B
    bni waardeerde MrFire's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • Paniekje
    We hebben eens zitten turven: deze KIA Niro DG2 is gouden koe nummertje 23 in onze rij vierwielers. Met de jarenlang opgedane ervaringen...