Laatste bijdragen

• HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Vocht.
    Fijn dat je het gevonden hebt met wat hulp van @wiel 🙏
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Tinus 1957's bericht in het onderwerp Vocht met Leuk Leuk.
    Hallo Wiel, je hebt helemaal gelijk, de dakantenne zit los.... Bedankt voor de tip. Groet, Tinus.
  • HondaFan
    Dat klinkt als een leuke zoektocht, succes!
  • HondaFan
    Mijn auto is vanochtend voor de 75000 km beurt geweest bij Bloemberg. Een heel positieve ervaring. Bij het ophalen een rondje om de NX...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Phoe, autogeschiedenis. Mijn nickname verraad al het eea, dus: diverse Audi Coupe's (bj 1982-1985), dat hoekige model. M'n 1e auto was...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Vanaf mijn studenten tijd jaren 70 de eerste citroën Dyane en daarna redelijk merkentrouw. Citroën Dyane (bruin) Citroën Dyane (rood)...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ik had een lijstje gemaakt met must have opties. Een executive line heb ik gekocht die voldeed aan de eisen. Achteraf lijkt mij de...
  • Raymond Schrave
    Dat klinkt als een leuke zoektocht, succes!
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus met Leuk Leuk.
    Mijn auto is vanochtend voor de 75000 km beurt geweest bij Bloemberg. Een heel positieve ervaring. Bij het ophalen een rondje om de NX...
  • Namssam
    Namssam waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Het lijk erop dat ik een van de meest merk trouwe ben 😁 Ik heb de volgende auto's in mijn bezit (gehad): Peugeot 306 cabrio Lexus IS200...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Vanaf mijn studenten tijd jaren 70 de eerste citroën Dyane en daarna redelijk merkentrouw. Citroën Dyane (bruin) Citroën Dyane (rood)...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Het lijk erop dat ik een van de meest merk trouwe ben 😁 Ik heb de volgende auto's in mijn bezit (gehad): Peugeot 306 cabrio Lexus IS200...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    De LC is verassend comfortabel! Ik heb er in 2 proef gereden. Het heeft de wielophanging van de LS 500h en ik vond dat het geweldig...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
  • Namssam
    Namssam waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Tja, ik ben al vroeg Toyota fan geworden. Dat snap je natuurlijk wel na die Fiat avonturen 😭 Fiat 128 NL 1977 Opel Kadett City NL 1978...