Laatste bijdragen

• Jan v S
    Jan v S waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Je hebt nooit een miskoop met de Executive uitvoering natuurlijk, prachtige auto. Er blijft altijd nog wat te wensen over. Ik zal...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Vocht met Geweldig Geweldig.
    Fijn dat je het gevonden hebt met wat hulp van @wiel 🙏
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 reageerde op het onderwerp Vocht.
    Toch vreemd dat ik al jaren op deze manier de ramen condens vrij maak in een paar minuten. Ik zou zeggen Google is your best friend. :-)
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Sam_IS300h's bericht in het onderwerp Webasto in RX450H met Wow Wow.
    Zelf heb ik met de laatste Volvo nog overwogen om een Webasto standkachel in te laten bouwen ... Maar toen kwam het: men moest dan...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Leuk onderwerp. Is bijna de moeite waard om een nieuw topic voor aan te maken. Ik heb ergens begin jaren '10 al eens mijn verzameling...
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Mooie lijst! Ik heb in jongere jaren bij een Opel-dealer gewerkt en daardoor menig auto (niet alleen Opels) kunnen ervaren. Ook een paar...
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Leuk onderwerp. Is bijna de moeite waard om een nieuw topic voor aan te maken. Ik heb ergens begin jaren '10 al eens mijn verzameling...
  • KEEZZZ
    Dat klinkt als een leuke zoektocht, succes!
  • Lexy
    Lexy waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Dan kan ik ook niet uitblijven. Dit is mijn lijst van auto in bezit gehad / gereden Toyota Carina TA20 [in het jaar 1989] Renault...
  • Lexy
    Lexy waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Tja, ik ben al vroeg Toyota fan geworden. Dat snap je natuurlijk wel na die Fiat avonturen 😭 Fiat 128 NL 1977 Opel Kadett City NL 1978...
  • Lexy
    Lexy waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Het lijk erop dat ik een van de meest merk trouwe ben 😁 Ik heb de volgende auto's in mijn bezit (gehad): Peugeot 306 cabrio Lexus IS200...
  • Lexy
    Lexy waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Phoe, autogeschiedenis. Mijn nickname verraad al het eea, dus: diverse Audi Coupe's (bj 1982-1985), dat hoekige model. M'n 1e auto was...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Je hebt nooit een miskoop met de Executive uitvoering natuurlijk, prachtige auto. Er blijft altijd nog wat te wensen over. Ik zal...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Tinus 1957's bericht in het onderwerp Vocht met Leuk Leuk.
    Hallo Wiel, je hebt helemaal gelijk, de dakantenne zit los.... Bedankt voor de tip. Groet, Tinus.
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp Spamhoek!.