Laatste bijdragen

• RvD
    Goed nieuws, het is vanaf volgende week de mijne :) Ik heb dan eindelijk mijn IS! PS, hij heeft alleen geen BSM (blind spot monitoring)...
  • RvD
    RvD waardeerde Jan v S's bericht in het onderwerp Kwaliteit lane assist met Leuk Leuk.
    Eens, mijn ervaring is ook dat de LA erg goed werkt, zelfs op smalle wegen zonder strepen. Maar @HondaFan ; heb je dan ook ‘de lef’ om...
  • RvD
    RvD waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Kwaliteit lane assist met Leuk Leuk.
    Ik laat de auto het werk doen op de snelweg en hou lichtjes het stuur vast. Hij past ook de snelheid aan als hij scherpe bochten...
  • RvD
    RvD waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Kwaliteit lane assist met Leuk Leuk.
    Vandaag door plensbuien gereden en er viel mij iets op. Ondanks slecht zicht zag de auto wel mijn rijbaan en hielp actief mee met in de...
  • kirlak
    kirlak waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Update Navigatie Nx 450h met Leuk Leuk.
    Ik weet niet hoe groot het bestand is maar je kunt het gewoon downloaden en dan zie je hoe groot het bestand is voordat je het op de USB...
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Update Navigatie Nx 450h met Leuk Leuk.
    Ik weet niet hoe groot het bestand is maar je kunt het gewoon downloaden en dan zie je hoe groot het bestand is voordat je het op de USB...
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Update Navigatie Nx 450h.
  • Jan v S
    Jan v S reageerde op het onderwerp Update Navigatie Nx 450h.
    Ik heb net even ingelogd op ‘mijn lexus’ met de I-pad, ik zie onderstaande updates staan, 2 stuks dus. Dus als ik jou goed begrijp moet...
    • IMG_0273.jpeg
  • kirlak
    kirlak waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Update Navigatie Nx 450h met Leuk Leuk.
    Bij (oa) de Lexus NX450h+ wordt de onboard navigatie oa gebruikt voor het gebruik van de hybride batterij en dergelijke.
  • kirlak
    kirlak reageerde op het onderwerp Update Navigatie Nx 450h.
    Hartelijk dank alvast, ik ga het even uitproberen
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp intAct Battery-Guard.
    Waar verdienen ze dan aan?
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ik zie ook met enige onregelmatigheid, in mijn ogen, bijzondere of interessante spullen voorbij komen, met name op Marktplaats. Ik zou...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp intAct Battery-Guard.
    Is nodig om Bluetooth apparaten te zoeken (omdat je hiermee in theorie ook locatiebepaling kan doen)
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Update Navigatie Nx 450h.
    Via je account op Lexus.nl kun je in de E-store de kaart updates downloaden en via een USB stick naar je navigatie brengen...
  • Speedy J
    Speedy J reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Dat is een fraai stukje Enschede toch?