Laatste bijdragen

• HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp E-call.
    Ecall zou geëvalueerd moeten worden. De lobby erachter claimde vele geredde levens. (Even op Google gezocht) Iets van 2500 levens in de...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde BlueyCT200's bericht in het onderwerp HELP DRL kapot ct200h met Leuk Leuk.
    Blij dat het gelukt is! Blijf het raar vinden dat er geen compensatie programma hier voor is gemaakt. Lexus/Toyota weet dondersgoed dat...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp E-call.
    Ja het is erg jammer dat vele autofabrikanten tot op de dag van vandaag mogen kiezen voor de goedkoopste oplossing: een 2G/3G-only...
  • S
    Haha, maar is het dan ook normaal dat een volledige tank maar 372km aan range weergeeft? Ik weet dat deze auto niet de zuinigste is...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp E-call.
    Dit vind ik op lexus.nl Ik vermoed dat er toch een aantal modellen op 2g en 3g zitten. Volgens de faq’s kan de dealer dit controleren...
    • IMG_1976.jpeg
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Tank Lexus IS250 is nooit helemaal vol?.
    Dit is mijn ervaring met iedere Lexus tot nu toe. Ik denk dat ze gewoon niet graag hebben dat je zonder brandstof langs te weg komt te...
  • RoelVB
    Back on topic 😉
  • K
    Koekie reageerde op het onderwerp Stoel nakijken.
    Ik gooi regelmatig iets op de achterbank voor ik zelf instap, kinderen ofzo:trollface: Ik zal eens in de menu rondkijken of ik er iets...
  • S
    Dus toch het EVAP systeem? Klinkt als een ingewikkelde fix dan.
  • NX F-Sport Driver
    Probleem met ontluchting van de benzinetank ?
  • Yoyoman
    Yoyoman reageerde op het onderwerp E-call.
    Net de *(digitale) manual doorgespit van onze UX pagina 51 tm 62 gaan hierover maar nergens terug te vinden welk netwerk .
  • S
    SHADYNXV heeft het onderwerp Tank Lexus IS250 is nooit helemaal vol? geplaatst in Algemeen.
    Goedenavond heren (of dames), Ik ben sinds de zomer van 2024 in het bezit van een mooie zilveren, exective uitvoering IS250 en ben er...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp E-call.
    Volgens mij werkt vlgs de handleiding de NX uit 2022 ook via LTE (vergelijkbaar met 4g)
    • IMG_1975.png
  • Yoyoman
    Yoyoman reageerde op het onderwerp E-call.
    Ik heb een UX uit 2019 , maar eigenlijk geen idee of die op 2G , 3G, 4G of 5G netwerk connect. Ik zat al te zoeken op internet na dat...
  • R
    riejo heeft het onderwerp E-call geplaatst in Lexus Nederland.
    Jullie zullen het ook wel gezien/gehoord hebben bij vara-kassa.: E-call gaat tzt uit de lucht want 2 G wordt niet meer ondersteund, dus...