Laatste bijdragen

• Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Lustigson's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanochtend in het Oude Dorp van Huizen deze RX 450h.
  • strijker
    strijker heeft het onderwerp Nieuwe lexus rijder. geplaatst in Even voorstellen.
    Goedemorgen, Ik ben nieuw op dit forum en sinds een paar weken in bezit van lexus gs 450h f sport facelift model uit 2017. Hier heb ik...
    • 1000016501.png
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Blazer met Haha Haha.
    De mijne kan er af.... En anders heb ik een zaag.... Be creative!
  • robtp09
    robtp09 waardeerde BertIS250C's bericht in het onderwerp RZ 450 president met Leuk Leuk.
    Ik hoop dat ik een goede beslissing heb genomen haha. Heb mijn RX uit 2017 met 175000 km ingeruild voor een RZ 450 van 11-23. Een...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Joop Keuning's status met Leuk Leuk.
    Goedemiddag allemaal. Mijn naam is Joop Keuning, woonachtig in Haren en sinds kort in het bezit van een Lexus LS600h President. Wat een...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Lexussy's bericht in het onderwerp Handleidingen met Geweldig Geweldig.
    Ik heb nog een werkende handleiding link gevonden voor alle Lexussen: http://zatonevkredit.ru/repair_manuals/
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde BlueyCT200's bericht in het onderwerp HELP DRL kapot ct200h met Leuk Leuk.
    Blij dat het gelukt is! Blijf het raar vinden dat er geen compensatie programma hier voor is gemaakt. Lexus/Toyota weet dondersgoed dat...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Lasko's bericht in het onderwerp HELP DRL kapot ct200h met Geweldig Geweldig.
    UPDATE Dag, Een kleine update voor de belangstellenden die de topic hebben gevolgd ,of erop hebben gereageerd. Ik ben opzoeken gegaan...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Tank Lexus IS250 is nooit helemaal vol?.
    Ik doelde enkel het stuk dat het lampje snel aan gaat. In mijn ervaring is de range wel vrij consistent (maar ik kijk daar nauwelijks...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp E-call.
    Ecall zou geëvalueerd moeten worden. De lobby erachter claimde vele geredde levens. (Even op Google gezocht) Iets van 2500 levens in de...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde BlueyCT200's bericht in het onderwerp HELP DRL kapot ct200h met Leuk Leuk.
    Blij dat het gelukt is! Blijf het raar vinden dat er geen compensatie programma hier voor is gemaakt. Lexus/Toyota weet dondersgoed dat...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp E-call.
    Ja het is erg jammer dat vele autofabrikanten tot op de dag van vandaag mogen kiezen voor de goedkoopste oplossing: een 2G/3G-only...
  • S
    Haha, maar is het dan ook normaal dat een volledige tank maar 372km aan range weergeeft? Ik weet dat deze auto niet de zuinigste is...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp E-call.
    Dit vind ik op lexus.nl Ik vermoed dat er toch een aantal modellen op 2g en 3g zitten. Volgens de faq’s kan de dealer dit controleren...
    • IMG_1976.jpeg
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Tank Lexus IS250 is nooit helemaal vol?.
    Dit is mijn ervaring met iedere Lexus tot nu toe. Ik denk dat ze gewoon niet graag hebben dat je zonder brandstof langs te weg komt te...