Laatste bijdragen

• Roelio Brabant
    Roelio Brabant waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Volgens mij is het AI, als je kijkt hoe ze zijn geparkeerd dan is het duidelijk dat het eigenlijk BMW's zijn. Kijk goed naar de...
  • Lexy
    Lexy waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp E-call met Leuk Leuk.
    Ecall zou geëvalueerd moeten worden. De lobby erachter claimde vele geredde levens. (Even op Google gezocht) Iets van 2500 levens in de...
  • Lexy
    Lexy waardeerde Sam_IS300h's bericht in het onderwerp E-call met Leuk Leuk.
    Ja het is erg jammer dat vele autofabrikanten tot op de dag van vandaag mogen kiezen voor de goedkoopste oplossing: een 2G/3G-only...
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde strijker's bericht in het onderwerp Nieuwe lexus rijder. met Leuk Leuk.
    Goedemorgen, Ik ben nieuw op dit forum en sinds een paar weken in bezit van lexus gs 450h f sport facelift model uit 2017. Hier heb ik...
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde Yves's bericht in het onderwerp Nieuwe LBX rijder uit België met Leuk Leuk.
    Hallo, ik heb sedert 1,5 jaar een LBX Relax, Sonic White met Saddle Tan interieur
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde Lustigson's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Niet één, niet twee, maar drie Lexi in hetzelfde rijtje.
  • Richie
    Richie waardeerde strijker's bericht in het onderwerp Nieuwe lexus rijder. met Leuk Leuk.
    Goedemorgen, Ik ben nieuw op dit forum en sinds een paar weken in bezit van lexus gs 450h f sport facelift model uit 2017. Hier heb ik...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Nieuwe lexus rijder..
    @strijker net een filmpje bekeken met uitleg, snap nu hoe het werkt (parallel aan inlaat een membraan die mee gaat trillen) mij ontgaat...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde strijker's bericht in het onderwerp Nieuwe lexus rijder. met Leuk Leuk.
    Geluid is alleen hoorbaar boven 3500 rpm. Is orgineel van lexus zit tussen het luchtfilter en inlaat van de motor. Dus bij normaal...
  • strijker
    strijker reageerde op het onderwerp Nieuwe lexus rijder..
    Geluid is alleen hoorbaar boven 3500 rpm. Is orgineel van lexus zit tussen het luchtfilter en inlaat van de motor. Dus bij normaal...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Lexussy's bericht in het onderwerp Handleidingen met Leuk Leuk.
    Ik heb nog een werkende handleiding link gevonden voor alle Lexussen: http://zatonevkredit.ru/repair_manuals/
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Nieuwe lexus rijder..
    Dat is een fraaie binnenkomer @strijker, maar wat doet een “sound generator”. Genereerd geluid, oké, maar vindt jij je mooie aanwinst te...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde strijker's bericht in het onderwerp Nieuwe lexus rijder. met Leuk Leuk.
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Lasko's bericht in het onderwerp HELP DRL kapot ct200h met Leuk Leuk.
    UPDATE Dag, Een kleine update voor de belangstellenden die de topic hebben gevolgd ,of erop hebben gereageerd. Ik ben opzoeken gegaan...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Gen 3 denk ik…