Laatste bijdragen

• Stefan O
    Stefan O waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Auto vandaag neergezet bij de poetser. Had nog een vaderdag kadobon die ingewisseld moest worden. Blij met resultaat, auto staat er...
  • E
    EDHO heeft het onderwerp Kofferbakmat geplaatst in UX.
    Ik heb bij Winparts een kofferbakmat besteld voor mijn UX 250h '22. Ik had eerst de verkeerde te pakken, het was op de site niet...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Auto vandaag neergezet bij de poetser. Had nog een vaderdag kadobon die ingewisseld moest worden. Blij met resultaat, auto staat er...
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Dankje wel ! ja vind het wel leuk beetje documenteren en mijn enthousiasme delen met andere. En we houden het forum ook nog beetje...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Dankje wel ! ja vind het wel leuk beetje documenteren en mijn enthousiasme delen met andere. En we houden het forum ook nog beetje...
  • Johno
    Johno waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hoi (nickname) Frits, welkom in de gezelligste familie van NL en omstreken. Benieuwd waar je straks mee gaat thuiskomen! šŸ˜€
  • Johno
    Johno waardeerde Fr1ts's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hoi, ik ben (nickname) Frits en nieuw op dit forum. Ik overweeg een gebruikte Lexus te kopen. Het merk vond ik al interessant tijdens de...
  • Johno
    Johno waardeerde Adje's bericht in het onderwerp Hybride Health Check / opladen hulpaccu met Leuk Leuk.
    Dank jullie voor jullie berichten. Ik kijk het nog even aan. Nu merk ik nog totaal niets. Start goed etc. Ik heb een mooi pasje van...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    Trd rear sway bar gevonden (rode stang), die kan er binnenkort onder gezet worden. De boutjes al ingespoten met kruipolie...
  • dhrprojectx
    dhrprojectx reageerde op het onderwerp Lexus Gs300 99.
    • 20250626_155022.jpg
  • Higgie
    Higgie waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Kan ik heel kort over zijn, gewoon top. Geen gepers, het is makkelijk te monteren. En je krijgt een veel beter response in de auto...
  • Higgie
    Higgie waardeerde dhrprojectx's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
  • dhrprojectx
    dhrprojectx waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Lexus Gs300 99 met Leuk Leuk.
    Lekker bezig zeg! :D
  • dhrprojectx
    dhrprojectx reageerde op het onderwerp Lexus Gs300 99.