Ik moet even wat frustratie kwijt, na een lekkere schram op mijn auto tgv een laag paaltje in de parkeergarage. Ik had mijn auto op een grote plek neergezet. Ivm een soort container had met een laag verplaatsbaar rubberen paaltje neer gezet in mijn parkeervak. Heel mooi fel rood en wit, wat natuurlijk goed opvalt. Maar ja het object waar het voor staat is groot en steekt boven het raam uit. Je raad het al, paaltje geraakt bij het weg rijden. Geen deuken of diepe krassen, maar wel een lichte schram en diepe krassen in mijn ziel.
Mijn vriendin had net de dag ervoor met mij gereden ( ze heeft net haar rijbewijs en voor de tweede keer ging ze in mijn auto rijden). Ik had een route met haar uitgestippeld vol met krappe straten en kunststof paaltjes. Dat was even als oefening omdat de les auto veel kleine was dan de RX. Toen zij reed had ik vrede met evt schade, want het was mijn keus om de plekken af te gaan waar oa mijn ouders paaltjes hadden geraakt. Ik had bij de straat van mijn ouderlijk huis bijna een zwart laagstaand paaltje geraakt met een Volvo xc90 toen ik 18 was. Mijn vader greep in toen gelukkig. Het was zijn auto en mijn vader ging met mij ook even rijden

. Echt super stom dat ik na zo een dag zelf een paaltje raakte. Gelukkig heb ik wel geloofwaardigheid bij mijn vriendin, want ik had tegen haar gezegd dat het iedereen kan overkomen en dat ze niet rot moet voelen als het gebeurt. Nou ja helemaal geloofwaardig ben ik niet want ik voel mij een prutser.
Ik ga iig kijken of de krassen uit het kunststof gepoetst kunnen worden. Gisterenavond met een zaklamp had ik gekeken en leek het enkel onderkant deur te zijn waar kunststof zit. Ik durf eigenlijk niet te kijken, maar ja het zal wel moeten.