Ook maar een steentje bijdragen, ik rij helaas ook niet meer, de spierziekte gooide uiteindelijk roet in het eten.
27 jaar gereden, nagenoeg elke dag, voornamelijk woon-werk maar ook wel mooie ritten in forum-verband, TT-Assen een 20-tal keren, dus rijervaring zat.
Deze was de laatste en de fijnste

Ooit begonnen op een Suzuki GT750 2-takt, (daar kon je rookgordijnen mee maken) daarna een Honda-nogwat, toen een Yamaha Diversion 600, daarna een Diversion 900, gevolgd door een Honda Pan European 1100 en deze werd als laatste opgevolgd door deze Honda Pan European 1300 met ABS en de rest. Zelf geïmporteerd vanuit de UK toen het GBP heel laag stond. Dijk van een motor, nooit problemen mee gehad, eigenlijk de Lexus in motorland, ook qua comfort. Eigenlijk was het mijn bedoeling om ooit nog eens op die mooie dikke 1800 Goldwing rond te schuiven maar dat mocht helaas niet zo zijn......
Ik mis het nog regelmatig maar als ik naar het verkeer kijk tegenwoordig ben ik daar ook wel snel van genezen.
Eergisteren is mijn oudste (30) begonnen met lessen, hij wil ook woon-werk gaan doen en ik heb mijn handen vol aan hem de goede kant op te sturen want hij wil dingen die daar niet zo geschikt voor zijn, gaat potentieel veel geld kosten als ik hem zijn gang laat gaan......

Ik hou mijn hart vast....