[Altezza] mlcoolj's Altezza

Phaebo zei:
1364 kilo? Oei dan zit je net boven de grens. Als die nou onder de 1350 zat scheelde dat weer 25 euro wegenbelastig in het kwartaal

Tjah... de auto was leeg.. maar ik heb ook zonnedak heh.. misschien speelt dat ook een rol...

De Altezza 3SGE staat in de fabrieksfolder op 1360kg. ML zijn tank was bijna leeg en van mij driekwart vol, maar toch heeft hij hem op papier gezet met het gewogen gewicht van 1380kg.

Volgens de carbase van Autoweek wegen alle IS200 1355kg en de automaat op 1360kg.
Wat die van jullie weegt weet ik niet, kan zijn dat ze bij de kentekenregistratie ooit alles eruit hebben gegooid.
Het kan zijn dat de 3SGE zwaarder weegt, net als de IS300?

wat j2 zegt.. mijn tank was net onder een kwart... ik weet niet hoe ze dat wegen... vraag me zelfs af of die weegschalen misschien allemaal onderling verschillen... of je em gaat zien BE? Ben je van het weekend hier in de buurt? Bel me maar anders ofzo, kun je wel een bakkie komen doen... Platen trouwens gisteren aangemaakt... maar aangezien ik eeeeven geen tijd heb dan zal ik tot morgen middag ergens moeten wachten...

dat 1355 kilo klopt wel maar er zijn ook is200's die 1335 wegen zoals de mijne. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het verschil in gewicht nog niet heb kunnen ontdekken waarom dat is, want ik heb er toen in mijn zoektocht verschillende gezien met zelfde uitvoering bouwjaar etc maar wel met 20 kilo verschil.

mlcoolj zei:
wat j2 zegt.. mijn tank was net onder een kwart... ik weet niet hoe ze dat wegen... vraag me zelfs af of die weegschalen misschien allemaal onderling verschillen... of je em gaat zien BE? Ben je van het weekend hier in de buurt? Bel me maar anders ofzo, kun je wel een bakkie komen doen... Platen trouwens gisteren aangemaakt... maar aangezien ik eeeeven geen tijd heb dan zal ik tot morgen middag ergens moeten wachten...

zie whatsup talk, meeting talk ;)

Ik ben binnenkort niet in de buurt, indien wel doe ik wel een belletje!

euuuy mattie gefeliciteerd hoor ik mun bekkie dicht gehouden en jij vertelt het de hele wereld whahahahahlolllzzz maar inieder geval dalijk lekker genieten van de Tezz man hoewel de mijne ook steeds meer op een tezz gaat lijken

Dat ziet er goed uit.
Ik heb wil zelf ook xenon in de mistlampen maar welke kleur moet ik dan pakken? Ik heb de mistlampen van de is300 die zijn al geel, moet ik dan ook 3k of 6k om de gele kleur te behouden?

Thx! 3K is meer geel zoals de mijne... Ik denk dat jij aan 4300 of 6000 moet denken..

Ik heb hb4, welk bj is je auto? Heb ergens hier op het forum de lamptypes geplaatst want schijnt dat ze niet altijd hetzelfde zijn gebleven. De altezza is van 2000