[Altezza] mlcoolj's Altezza

Wees dan blij dat je niet in de Flevopolder woont.
Nederlands grootste vliegenpopulatie.....

Soms denk je dat het regent in de verte, boven de A6, langs het water. Blijkt dat het een wolk vliegen is :D

Altijd als ik weet dat ik in het weekend naar Groningen, etc. moet was ik de wagen niet. Heeft dan geen zin :D

Re: [Altezza] mlcoolj's Altezza UPDATE pag. 7

UPDATE! Ik ben op dinsdag 16 oktober naa de RDW hier in Grunn geweest... vond het wel spannend zeg! Wel weer heerlijk om te mogen rijden in dat ding... ik had een afspraak om 0800 gemaakt en ik stond daar al om 7:30 hahaha Dit omdat ik begreep dat het soms druk kon zijn daar... maar dat viel wel mee, er waren welgeteld nog 3 auto's die er ook kwamen, een vrachtauto een bus een camper en een Jeep... Nadat ze open gingen een nummer getrokken en ik was snel aan de beurt. Papieren ingeleverd en ik mocht gaan wachten in de keuringshal. 10 minuten daarna kwam de keurmeester en ik mocht de auto naar binnen rijden...
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Toen ging hij bezig met het papierwerk... hij kon de aslast nergens vinden (ook al had ik de gegevens van een andere Altezza dat op kenteken staat meegegeven), Toen dacht ik al... o jee... Hij heeft het even laten staan en is toen overgegaan naar de auto keuren... de auto werd omhoog getild, banden werden gecheckt en daarna laten zakken en ik zag een plaat onder de banden van links naar rechts bewegen om de boel the checken... uiteindelijk kwam die weer van onder de auto vandaan en ging die weer achter zn pc zitten... Toen mocht de auto iets naar voren en ging die de CO meting doen... (Tot dit punt nog niks gehoord of het nog goed was of niet hahah)... Hierna de lampen check en toen is die er maar zelf ingestapt om de remmen te checken... Toen was die klaar en ging die weer achter de pc... ik wachten.. Toen ging die naar binnen naar een collega voor wat meer info... Toen kwam die weer en mocht ik de auto naar buiten rijden om te wegen (weegschaal staat voor op het parkeerterrein)... Hierna weer naar binnen, was het weer ff wachten en toen kwamen de verlossende woorden "Meneer het is gelukt!" woohoo! Auto was door de keuring zonder aantekening... Nu mocht ik gaan afrekenen en dan naar het BPM loket. Eenmaal 155 euro te hebben afgerekend (invoer plus keuring) ben ik naar het BPM loket gegaan. Hier was de beambte heel aardig en die is niet eens naar buiten gelopen om de auto te controleren... anyways.. de dag erna heb ik een mail van de belastingdienst ontvangen met het BPM bedrag en deze heb ik overgemaakt. Sinds vrijdag staat de Altezza in het kenteken register, alleen ik heb nog geen papieren binnen dus kan nog geen kentekens laten maken...
Heb ook ff gekeken waar ik dat kan laten doen... Kwam een winkeltje tegen in Hoogkerk en die vraagt 66 euries voor luxe platen :-O Ik dacht dat het zo hoog was omdat je die meteen mee krijgt... maar bij nader uitzoeken blijkt dat ik dat in Zwolle voor 45 kan laten maken en ook meteen meekrijg (ik werk deze dagen in Zwolle, dus het komt wel goed uit...). Ik hoop vandaag de papieren binnen te hebben zodat ik morgen de kentekens kan laten maken en dan vrijdag ofzo erop schroeven!
Tot zover de update!

Gefeliciteerd! Maar dat wist je al :P
Bij Brezan kan je gewoon de platen laten maken, ook de luxe, dussssssssss.
Jammer dat je er nog steeds niet mee mag rijden...nog een paar nachtjes slapen :-D

Gefeliciteerd man eindelijk !
Wat was het gewicht nou uiteindelijk van de auto?

Haha thx allen! Ja, kan bij Nrezan hier maar ik krijg die niet gelijk mee... Heb al wat rondgebeld! Papieren zijn binnen! Morgen platen drukken en vrijdag erop schroeven! Yay! Gewicht staat op 1364 ledig.

LOL, hij denkt dat wij in een kenteken wedloop zijn vanwege mijn verlaatte projecttoppic :P

Lexter, ik rij al bijna 10 maanden met de Altezza...ben alleen niet zo snel en zoveel bezig als jullie...helaas.
Als je weet hoe lang ML al achter mij aan zit om een topic te openen, hahaha. Dus hij is juist sneller!

lol... grappig.. heb net wat in je topic gepost.. juist daarover wahahah.... Lexter moet beter lezen :P

1364 kilo? Oei dan zit je net boven de grens. Als die nou onder de 1350 zat scheelde dat weer 25 euro wegenbelastig in het kwartaal

WTF 1364 kilo??? Had je lood in de koffer liggen of zo?

Mijne weegt 1345 met 1jz.......