[Altezza] mlcoolj's Altezza

Lol zag het ook niet als kritiek, uitleggen dat mensen ervan leren is ook goed :)
 
210pk is wat de motor vanaf de fabriek zou leveren. Dus is niet op de wielen, en ja de Altezza is in verhouding veel te zwaar voor het blokje.

Op circuit ben je eerste keer meer met bochtenwerk bezig dan met snelheid.
 
cool filmpje, echt vet om te doen volgens mij
als ik de kans een keer krijg om het circuit op te gaan ga ik die wel nemen als de auto ready is
 
waar hou je alles bij mbt je stoelverwarming en electrische verstelling ?? kwil dat ook gaan doen nml mits ik een leren interieur heb gevonden
 
nice post brother :D
Ik vond het ook leuk op Assen. Het is een goede baan om voor de 1e keer een circuit op te gaan met genoeg run off plekken om je eventueel op te vangen
 
thx j2! Wout ik hou nog niks bij, heb alleen wat foto's ik heb voorlopig stroom getapt van de sigaretten aansteker voor de stoelmotoren, ik heb nog geen stekkers voor de stoelverwarming, ook niet voor de knoppen, ik heb al wat maar die moeten nog verstuurd, dan kan ik gaan knutselen, maar dan wacht ik op beter weer want denk dat de halve dash en middenconsole eruit moeten omdat alle bedrading getrokken moet...
 
dus je bent nog op tijd om exact te vertellen wat waarop moet, ik heb laatst cruise control aangesloten en kon eigenlijk alle benodigde bedrading vanaf het zekeringskastje trekken, je hebt dan alleen nog de schakeldraad nodig naar de bediening maar daarvoor hoeft je dashboard er niet af...

bij mij zit er trouwens een stekker achter die niet gebruikt wordt ... ???
 
foto? als jij die stekker hebt dan mag jij uitzoeken waar die heen gaat en waar die op aangesloten zit :P Anders kom ik wel een keer bij jouw om te kijken hahaha
 
Went drifting...





Loved every minute of it!!
The aftermath... straks maar wassen:

 
super vet! waar heb je dit gedaan? en wat zijn eigenlijk de kosten voor zoiets? maybe next time wil ik ook welleens mee
 
Dit was in Emmen, 45,- en kon 4x20 minuten doen, durven idd dat was het... Knop om en gaan, natuurlijk opletten want er zijn andere mensen op de baan maar was zeker te doen... Was ook mijn eerste keer.. Gaat natuurlijk tegen je intuitie in om de auto opzettelijk in de slip te gooien maar als je het eenmaa doorhebt dan is het zeker leuk...