Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zo.. Eindelijk zitten ze erop! Nadat ik de witte heb doorverkocht aan een forumlid heb ik zilveren sideskirts laten opsturen welke op mij stonden te wachten! Deze heb ik afgelopen zaterdag tussen de buien door gemonteerd.. Ik vind ze dik staan! Nu mag die wel omlaag! Working on that... Ik ben er blij mee! Op naar de volgende mod!
Zo gister de auto afgeleverd voor APK, bel ik mijn garage aan het einde van de dag, zegt die kerel doodleuk "afgekeurd..." ik zei wut?! Begint meneer doodleuk te lachen, auto was goed gekeurd zei die, geen op of aanmerking, weer een jaartje APK erbij
Op de eerse foto komt ze net van de krik af aan de achterkant, moest nog zakken dus... heb ook nieuwe schokbrekers achter... 2e foto had ik net een rondje gemaakt... De drempel aan het begin van de straat heeft ook laten weten dat die bestaat na al deze jaren ;D Het zijn TTE veren via via bij mij beland, volgens mij waren ze van toyboy hier op het forum, toen bij Joop beland en nu bij mij.. basically rebranded Eibach dus... Ben zeer tevreden met het resultaat.
Heb mn ABS sensor wel gemold denk ik, straks loshalen en schoonmaken, misschien helpt dat... Tijdens loshalen van de veerpoot RV, schoot de poot (weet niet hoe dat heet) los waar de schijf aan zit zeg maar... en toen hing dit hele constructie alleen aan de abs draad en dat is zwaar... hoop niet dat de draad stuk is...
Gaat iets mis met de foto url, krijg dit: "Ongeldige pagina URL. Als dit een fout is en de pagina zou moeten bestaan, neem dan contact op met de systeembeheerder en hen vertellen hoe u dit bericht kreeg."