zo... wat dingen uitgevoerd!
Eerst wilde ik uitzoeken waarom mijn rechter mistlamp het niet deed. Bumper eraf...
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Toen trof ik dit bij de linker mistlamp...
en wat water bij de plug... dus mijn idee was gelijk.. kortsluiting... en inderdaad.. mijn stadslichten deden het ook niet meer... dan maar meten... Multimeter zei dat alles stroom kreeg, dus dan maar schoonmaken en alles proberen te beschermen met tape daarna.
Heb de bouten ingespoten met wd40 en de units even in de schuur weggezet. 2 nieuwe HB4 lampen heb ik ook gehaald voor de mistlampen en ook kleinere voor de stadslichten gelijk erbij gedaan.
In de tussentijd heb ik de bumper er maar weer aan de bovenkant eraan vastgezet en me gericht op de kofferbak.. deze zag er niet al te fris uit zeg maar... Ben maar hiermee begonnen:
Een uur of 2 later toen alles droog was... Dasty powerrr!
Daarna bij de reserve wiel gekeken...
ewwww... er is ooit hier een soort zeep omgevallen ofzo en niet opgeruimd.. dus hier ook met Dasty langsgegaan!
voila!
dus de kofferbak ziet er nu ook netjes uit weer... kwam ook een net tegen, die kan ik mooi gebruiken...
De volgende dag kwam dit binnen: (Thanks Phaebo!!)
Maar toen was het te laat om hiermee aan de slag te gaan, dus de volgende ochtend er maar mee begonnen:
en na 1,5 uur zat alles weer in elkaar...
En een foto in het donker:
Hierna zijn we bezig gegaan met de mistlampen.. aangezien in niet zoveel snap van electra heb ik een vriend van me ingeschakeld die er genoeg van weet en zijn we samen aan de slag gegaan:
Heb gelijk de achterbank er ook eruit gehaald.. konden we op ons gemak kabeltjes trekken en kon ik gelijk zien hoe het ermee gesteld was onder de achterbank:
Alles werkt, maar tijdens het werk waren we onze electrical tape kwijt dus dat ga ik straks halen en alles netjes afwerken en dan is dat ook af...
ToDo lijst:
-Velgen restaureren
-Poetsen aan de buitenkant
-Andere radio
-Nieuwe accu
-Een keer de hele auto overspuiten
-Een beurt geven (olie zag er wel schoon uit maar ik denk dat ik het toch ga vervangen)
-Uitlijnen
-Nieuwe timingbelt, waterpomp etc
-Sideskirts
-Achterbumperlip
-Schroefset (als deze dempers/veren niet meer goed zijn, zagen er wel goed uit)
-HKS Silent Hi-Power uitlaat (als deze niet meer goed is)
-Rubber rond de schuif/kanteldak vervangen, deze ziet er droog uit
Weet iemand wat ik op de rubbers bij de deur, kofferbak, kanteldak kan spuiten? Ik hoor siliconenspray.. kan dat ook wd40 zijn? of vreet dit door de rubbers??
Wat random pics:
Ik heb besloten om de auto even in een box weg te zetten. De auto was eerder opgehaald dan het de bedoeling was dus ik wil even op adem komen en dan kan ik ook gelijk andere dingen aanpakken die ik graag wil doen... Idee was om die deze week aan te bieden bij de rdw maar dat ga ik nog niet doen.
Tot zover mijn update!