Zo.. weer wat gedaan aan de Tezz...
Nieuwe cluster van de facelift ingebouwd, deze had ik al begin dit jaar gekocht voor een leuk prijsje!
Snelheids mode, lichten uit:
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Snelheids mode, lichten aan:
Real time verbruik mode:
Range mode:
Uit:
Ter vergelijking, mijn oude cluster:
Met andere woorden, nu heb ik ook een boordcomputer! Ik ben er blij mee...
Verder heb ik mijn MAF sensor schoongemaakt, maar daar kwam ik een verassing tegen. De O-ring dat de unit afdicht is te wijd geworden.
Ik ben langs de dealert geweest, na lang verhaal--> "Altezza?!?! die kennen we niet... heb je chassisnr? Ik begon de chassisnr op te noemen (chassisnrs van Altezza's beginnen met SXE10xxxxx) nee, dat is geen chassisnr meneer... LOL, laat maar, dan op motorcode zoeken! Anyway, ze hadden die O-ring niet, ik kon alleen de hele unit kopen a 200 euries
De meneer was wel zo aardig om toch in het magazijn te kijken.. ik kreeg 2 O-ringen mee.. beiden pastten maar waren te dik. Vandaag krijg ik een andere.. ff kijken of die wel past...
Waar de O-ring moet zitten is 28mm in diameter en de O-ring zelf is 2mm dik. Dus als iemand weet waar ik zo'n ding kan krijgen.. (Ben bij de Brezan en een andere automaterialen zaak geweest, maar die hadden allemaal dezelfde set O-ringen lol...)