[Altezza] mlcoolj's Altezza

heb al een set gevonden daar lol.. maar de vraag is.. moet de diameter 28mm zijn? of toch wat kleiner dat het strakker eromheen gaat zitten?

zit er geen uitsparing bij die mafsensor voor een o-ring meest vallen deze ringen ergens in... dan zou ik dezelfde diameter pakken

Ok ja, diameter van de uitsparring is 28mm ja... Komt goed! Bedankt voor de site!

Hahaha, dat heb ik al heel lang...meneer, dat is zeker weten geen chassisnummer, want er ontbreken cijfers...nee, ik heb een kortere, het is een auto uit Japan...dat begrijp ik meneer, maar toch...hahaha, blijft leuk.
:)

Mooi die klok! Ik ben blij dat je de digitale snelheidsaanduiding kan wegdrukken, want die stoort mijn oog altijd :P
Hoe fel is de aanduiding in het donker? Heb nu een soort van disco-sony-radio met een Fast 2 Furious display waardoor je 's nachts verblind wordt door je eigen HDU en ik met een zonnebril op moet rijden.

MJ, je gaat snel, man... :rulez: je zet me te schande, hahaha.
Keep it up!

Thx allen! J2 ik kan het nu nog doen omdat de auto nog stilstaat, kan ik lekker mn gang gaan! Prtprt deze heb ik ook via een andere forum gekregen ik ga morgen daar ff langs, heb begrepen dat je daar ook per stuk kunt kopen duus ben benieuwd!

Nu heb jij ook een leuke jdm auto waar geen onderdeelnummers van te vinden zijn door de stealer. Nu heb ik een machtig mooie site voor jou, www.epcdata.ru is wel in het Roemeens. Maar je kan alles ( zelfs van de rubbertjes) onderdeel nummer zien ;)

Dia kwam ik laatst ook tegen! Ik gebruik toyodiy.com heeft de epcdata ook plaatjes? Dan ga ik de hele zooi downloaden lol!

Haha ik zal straks wel ff kijken! @Green, ja was bijna plug and play, moest alleen een draad voor de verlichting doen... Ik weet niet of die in een is200 past. De is200 heeft namelijk geen oliedruk maar verbruik dus misschien zal dat onderdeel het niet doen en zul je het zelf aan moeten passen...

Haha, ok :hi:

@ Green: de cluster past wel fysiek, maar naast wat ML zei bestaat de kans dat de toerenteller niet juist werkt ivm aantal cylinders (?). Verder zou het zonde zijn als je snelheidsklok tot 180 gaat.

ja inderdaad.. dat allemaal ook... en j2, ik was je vraag vergeten :P ik weet niet hoe het is met de brightness in het donker.. volgens mij valt het wel mee... Vraag me weer over een paar maand :P

Kreeg de schrik van mn leven vandaag lol... Ik heb een o ring gevonden bij een bedrijfje hier in de stad, ik heb em vervangen en de auto gestart om te kijken of alles nog goed was... Op den duur ging de motor management lampje branden en traction control ook.. Dus ik dacht, o ja ecu resetten hoort er ook bij.. Ik dat gedaan, start ik de auto, gaat ie weer uit!! :o dus ik denken... Wat blijkt.. Heb de MAF sensor er weer in geschroefd zonder em weer aan te sluiten.. d'oh!!

Aristo boy zei:
Nu heb jij ook een leuke jdm auto waar geen onderdeelnummers van te vinden zijn door de stealer. Nu heb ik een machtig mooie site voor jou, http://www.epcdata.ru is wel in het Roemeens. Maar je kan alles ( zelfs van de rubbertjes) onderdeel nummer zien ;)

zo... net de hele zooi geript... moet em alleen in Chrome openen en dan laten vertalen... maar voor de rest.. prima! :worship: :rulez: