[Altezza] mlcoolj's Altezza

Eyh swa, hebben ze je op die eiland niet geleerd dat je die leguanen uit die dividiboom niet mag eten...tast je hersenen aan!
:P

zo... was even stil hier, maar heb niet stil gezeten :P

Ben bezig met de velgen geweest, heb er al 2 klaar, gister even wezen kijken hoe dat lijkt.. ik ben tevreden! Denk eraan dat ik geen prof velgenmaker ben dus helemaal perfect zijn de velgen ook niet, maar ik ben er blij mee! :)

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Om een beeld te krijgen, zo zien ze er van dichtbij uit:
Verkleinde Afbeelding

Verder heb ik deze ook gescoord:
Verkleinde Afbeelding

wahahah binnenkant waar? :P Die ga ik wel een keer zwart spuiten, dit antraciet verf kost best duur (bijna 23 euro voor een spuitbus) Is Toyota 1E3 kleurcode voor degenen die dat willen weten. Wel de jeuste kiezen want je hebt ze van licht naar donker in 4 verschillende kleure, ik heb de in na lichtste genomen... Het was een gok, want ik wilde de kleur van de isf wielen hebben eigenlijk, maar niemand weet wat de code is hiervan, online wordt gezegd dat 1E3 het dichtst bij die kleur komt...

Alor zei:
vergeten jullie niet een compliment te geven voor het "hand gepolijste" gedeelte.. die jongen moet al 5 vingerkootjes missen van het polijsten. :p

LOL! ja, dat ook hahah :roll:

Prof of niet, vind het netjes gedaan zo :rulez:
Had mijn velgen van mijn Accord ook eens laten poederlakken bij een zogezegde prof...... heb hem vriendelijk gevraagd om volledig opnieuw te beginnen omdat het een schande was!!!!

Oja, mijn compliment voor het hand gepolijste gedeelte.. denk dat die jongen moet al 5 vingerkootjes missen van het polijsten !!!

LOL!! thanks Esteban! Bij de volgende meet zal die er wel staan... stukje bij beetje opknappen...

Zoals eerder gezegd: goed werk ML! :rulez: Ik wil je een compliment te geven voor het "hand gepolijste" gedeelte...ik dacht: die jongen moet al 5 vingerkootjes missen van het polijsten. :P
En die paar diepe krasjes zijn ook niet erg, want niemand die dat ziet. Het lijkt alsof je al die jaren heeeeel netjes op je velgen bent geweest, hahaha
#geintjuh!
#damned! ik moet nu echt ook aan de slag...even de tijdboom gaan oogsten

Je velgen staan er erg netjes bij :D trouwens waar heb je de achterbumper lip gescoord? ik ben er namelijk opzoek...

Mooi werk hoor! Hoeveel kootje ga je gebruiken voor de andere 2? :P

lol, de andere 5 wat ik nu over heb...

Thanks Allen! @khwong: ik kwam deze bij toeval tegen op een andere forum, zag tussen neus en lippen door dat iemand 1 aanbood in mijn kleur, dus heb er snel gehandeld haha... je kunt ook op ebay zoeken, maar voor die totale prijzen wat ze daar vragen kun je beter langs de dealer en een nieuwe halen, als je de partnumber wilt dan heb ik die wel. Stuur anders een pm

:rulez: Netjes ML....ziet er keurig uit en int slechtste geval zijn ze weer zo beschadigd...
Zelf heb ik veel last van steenslag..laatst de plekjes weg gewerkt en wat denk je...gister weer 1 erbij :neutral:

Ene oppassen met je vinger kootjes....strax kan ke niet meer in je auto rijden :D .. kan je je stuur nie meer vasthouden :P