GPS-10
Connaisseur
- 10 jun 2011
- 4.993
- 117
- 0
Wat ik er een beetje uit begrijp (correct me if wrong), dan introduceert een staggered setup ook meer onderstuur ... Zie bijvoorbeeld enkele ervaringen in dit topic: http://my.is/forums/f102/non-stagger...tcross-350249/
Ik ga er vanuit dat bij een 'normale' setup al een portie onderstuur vanuit fabriek is meegegeven qua 'veiligheid' voor de doorsnee berijder. Naast de 'mogelijke' voordelen van meer grip bij een staggered setup/bredere band achter, zou je daarmee dus ook meer onderstuur introduceren, hetgeen nogal onlogisch lijkt. Je zou dan ook verwachten dat er bijvoorbeeld ook iets is gewijzigd aan b.v. de stabilisatiestang/camber en etc. ter compensatie.
Ik ga er vanuit dat bij een 'normale' setup al een portie onderstuur vanuit fabriek is meegegeven qua 'veiligheid' voor de doorsnee berijder. Naast de 'mogelijke' voordelen van meer grip bij een staggered setup/bredere band achter, zou je daarmee dus ook meer onderstuur introduceren, hetgeen nogal onlogisch lijkt. Je zou dan ook verwachten dat er bijvoorbeeld ook iets is gewijzigd aan b.v. de stabilisatiestang/camber en etc. ter compensatie.