Het was natuurlijk veels te kort, maar ben wel een geweldige ervaring rijker en een certificaat dat ik heb meegedaan, haha. Ze doen het wel goed hoor, DF. Eigenlijk moet ik geld gaan vragen voor de reclame 
Ik moest uit Amsterdam komen, dus half negen daar zijn was niet echt een goed plan, ook omdat ik de dag ervoor moest werken. Gelukkig konden wij wat later inschuiven en na een korte instructie meedoen. Of we mee wilden doen met de wedstrijd later op de dag...tandem driften....HELL, NO!!! I'll just be the wuzzz.

tiktaktiktaktiktak
Lekker een flink stukje beheerst gereden. Tezza snort er weer op los en pakt ook weer sneller het gas op. Moet alleen nog mijn MAF-sensor en het gasklephuis schoonmaken, want dat ben ik ff vergeten. Zucht... I know... 

Uiteindelijk hebben we Tezza 18 mm hoger gezet omdat dat lekkerder te meten was. Voorlopig vind ik het goed zo, de toekomst zal uitwijzen of ik de hoogte zo laat. Ik kan nu gewoon over drempels rijden en bij wegverzakkingen in hoge snelheidsbochten squat Tezza nu veel stabieler. Wil nog wat gaan experimenteren met preload etc, dan kan de hoogte denk ik weer een 10mm lager voor de betere looks, zolang de balans niet wordt verstoord.

maar hier hebben wij van die genetisch gemanipuleerde meeuwen die Monsantozaad uit Tjernobil hebben gegeten of zo...

Er ligt nog een rood dingetje dat ergens onder de motorkap past