Besteld en afleveren

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
In navolging van het topic levertijden en Tsunami wil ik toch even een ander topic openen wat niets met de Tsunami te maken heeft.

Misschien leuk/handig om in kaart te brengen wanneer je de auto hebt besteld, prognose aflevering en daadwerkelijke aflevering.

Me:
Lexus Amsterdam.

Zwarte Pro.
besteld: 15-11-10
prognose:
1. 1e week maart
2. 21-03-11
3. volgende week ergens? Bevestiging is nu 1 april. Ik denk dat het een grap is.

Update:
Heb mijn CT opgezocht in het rijklaarcentrum. Hij is er dus......
Maar begin steeds meer mijn twijfels te krijgen over de geloofwaardigheid van mijn dealer.
Er is geen planning op het RKC en helemaal niet om op korte termijn mijn auto klaar te krijgen. Welke wel is toegezegd door de verkoper.
Velgen zijn nog niet besteld bij importeur. En ga zo maar door.
Wel zeggen dat er spoed achter word gezet en het vervelend vinden, maar geen acties.
TJA, ach waarom zou je? De order is al binnen en de auto verkoopt zichzelf.
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Het stukje carbon is mooi gemaakt. Niet van glad materiaal. Beetje ruw met meerdere kleurschakeringen.
Ik heb er voor gekozen om de CT een sportief karakter te geven. Het stukje bamboe maakt de auto weer wat sjieker.
Net waar je van houdt........ vind het een leuke optie om je auto een persoonlijk karakter te geven.
 

Bart71

Hoort erbij
9 jan 2011
25
0
0
Audiophile zei:
Zo,

Nu er weer inmiddels 400 kilometer op de teller staat heb ik een goede indruk van de auto.

En bedankt voor de reacties..... de velgen zijn niet orgineel Lexus. Maar een after markt velg.

Alle positieve punten die kennen we inmiddels.....goede zit, stil etc etc.

Toch wat kleine minpuntjes....
- De armleuning van de deur had hoger mogen wezen.
- je rechterarm leunt op het harde plastic waar de bekerhouders zitten.
- ik vind dat de buitenspiegels trillen. Ik weet niet of anderen hier ook last van hebben?
- de navigatie......tja....ik weet het niet....ik vind m erg omslachtig. Postcode kun je invoeren. Maar dan weer niet de letters. Je moet dan alsnog de straatnaam weten. En als je meerdere adressen invoert dan berekend hij niet zelf de kortste en voordeligste route......echt een gemiste kans. vooral als je een auto produceert die op zuinigheid is berust.
-grootste irritatie punt vind ik toch wel dat bij mijn werktelefoon Nokia 6303 Classic dat het systeem niet de contacten kan synchroniseren!!!! WHAAAAA erg balen.

Heb problemen gehad dat de hij de nummers niet meer kon vinden op de USB.

Heb daarom ook meteen deze USB stick gekocht.
http://dynabyte.nl/artikel/7125100/LaCie_MosKeyto_8_GB

En het klepje kan weer dicht!!!!

Bluetooth audio streaming met HTC desire HD werkt ook goed.

Maar overall ben ik super happy met mijn CT

Ik heb ook een Nokia 6303 Classic, synchroniseren lukte inderdaad niet, zou volgens verkoper komen omdat contacten op simkaart stonden en niet in telefoon zelf.............
 

Bart71

Hoort erbij
9 jan 2011
25
0
0
Heb de mijne 1e week van Januari besteld, zou volgens verkoper 1e week mei geleverd gaan worden en misschien laatste week April.

Vindt het wel vreemd dat sommige ct kopers al ver voor uit een exacte leverdatum krijgen, zouden ze bij mij toch ook moeten kunnen. Vanmorgen nog maar mail gestuurd naar dealer of er al iets meer bekend is.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Ik vind het eigenlijk raar dat ik mijn auto op dag 1 had besteld nadat de prijzen bekend waren, mijn verwachte leverdatum in de week van 8 april was, ik vervolgens rond 10 maart vroeg of ze konden opschieten, ze zeiden dat de auto op 25 maart bij de dealer zou binnenkomen, ze vervolgens mijn kenteken moesten aanvragen enz, ik op 28 maart een auto krijg waarvan het kenteken 18 maart dateert...

Dan denk ik.. Waarom niet eerder? Anyway, ik rijd er nu prima in! :D
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Ze kunnen exact zeggen wanneer jouw auto aankomt en wanneer ze hem kunnen afleveren........

Alleen..........1700 CT's....... 11 dealers...... reistijd Japan......

De ene dealer heeft meer verkocht dan de ander.... dus daar zit ook weer verschil in..... In Amsterdam doen ze nu 5 afleveringen per dag.... en dat is veels te krap werd me verteld.

Voor mij was zo'n uitgebreide aflevering niet nodig. Vind zelf wel uit wat de auto kan en doet.
 

jwi

Nieuw hier
2 mrt 2011
5
0
0
Gisteren is mijn zwarte business pro afgeleverd bij Louwman in R'dam.
Rijdt als een zonnetje, meeste zaken zijn gemakkelijk te vinden.
Muisstil, behalve idd als je flink gas geeft, maar dat was al bekend.
Dit weekend maar eens een beetje inrijden.
 

Bart71

Hoort erbij
9 jan 2011
25
0
0
jwi zei:
Gisteren is mijn zwarte business pro afgeleverd bij Louwman in R'dam.
Rijdt als een zonnetje, meeste zaken zijn gemakkelijk te vinden.
Muisstil, behalve idd als je flink gas geeft, maar dat was al bekend.
Dit weekend maar eens een beetje inrijden.

Veel plezier ermee,

wanneer had je hem besteld?
 

willemvdvliet

Hoort erbij
18 okt 2010
27
0
0
Gaat lekker bij Lexus Amsterdam, heb ze vrijdag een mailtje gestuurd en vandaag reactie gehad.
De auto komt 11 april binnen in eerste instantie gaf men aan dat de levering binnen 3 a 4 werkdagen zou zijn.
Nu is het al 1 ? 2 weken geworden, oftewel (on)geduldig wachten maar.... :(
 

jwi

Nieuw hier
2 mrt 2011
5
0
0
Ik had de mijne op 15-11-2010 besteld.
Werd dus 1 april afgeleverd.
Helaas wilde het klepje voor de tankdop niet open,
men had wat geraakt bij het monteren van de "trekhaak" voor de fietsendrager.
Is vanmiddag snel opgelost.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
jwi zei:
Ik had de mijne op 15-11-2010 besteld.
Werd dus 1 april afgeleverd.
Helaas wilde het klepje voor de tankdop niet open,
men had wat geraakt bij het monteren van de "trekhaak" voor de fietsendrager.
Is vanmiddag snel opgelost.

Gefeliciteerd met je aanwinst en goed om te horen dat het probleem snel is opgelost!
 

Robsos

Hoort erbij
6 apr 2011
26
0
0
Mijn eerste post.

Kan ook niet wachten totdat ik mijn Lexus CT200h Mag komen ophalen.

Besteld bij; Lexus Amsterdam
op datum : 25.02.2011
Echter liep de bestelling niet op rolletjes en moest ik zelf nogmaals terug naar de dealer voor de bestel bevestiging. Welke ze niet konden vinden, en uiteindelijk is er effectief pas op 9 maart besteld.

Verwachte levertijd heb ik niet gehad. 2 tot 4 maanden was de stelling van de verkoper... Voelde me nou niet echt alsof ik een Lexus had besteld.

Binnenkort maar eens Mailen.
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Robsos zei:
Echter liep de bestelling niet op rolletjes ... Voelde me nou niet echt alsof ik een Lexus had besteld.
Binnenkort maar eens Mailen.

Dat idee heb ik ook een beetje. Het lijkt alsof Amsterdam de gekte niet aankan en de omzet even boven het premiumgevoel plaatst.
 

Robsos

Hoort erbij
6 apr 2011
26
0
0
Ben ik dus toch niet de enige.

Overigens heb ik besteld;

Lexus CT200H Businessline Pro
Kleur: Sienna Brown
Extra Nav pakket van 2200 icm de business line pro.
 

spoiler

Nieuw hier
4 apr 2011
1
0
0
Robsos zei:
Ben ik dus toch niet de enige.

Overigens heb ik besteld;

Lexus CT200H Businessline Pro
Kleur: Sienna Brown
Extra Nav pakket van 2200 icm de business line pro.

Mag ik vragen bij welke dealer? Wat was de totale prijs? Dit gezien het feit dat ik dit model dit waarschijnlijk ook ga nemen. Alvast bedankt!
 

bruineluxury

Hoort erbij
22 mrt 2011
52
1
0
Best wel lange levertijd idd.

Maar troost je, degene die nu in (al) in een ct rijden hebben er ook ongeveer even lang op moeten wachten.

Lekker cliche maar volgens mij is het het wachten wel waard hoor :rulez:

groet,
BL
 

Hjalmar

Actief
15 okt 2010
167
0
0
Heb er gister ??n besteld bij Lexus Sittard.

Dus: 07-04-2011
Kleur: Zwart
Optie: Business Line met navigatie + parkeersensoren.

Levertijd: 5 maanden, verwachting midden augustus.