chiptuning 220d

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Lijkt van wel, ik heb ook zo'n draai schijfje. Bij mij staat 'ie op 8, dus je zou kunnen vragen waarom ze die van jouw op 3 hebben gezet.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Ik heb het net ook op stand 8 gezet !!! Heb eerst laptop in orde gebracht met mijn elm327 zodat ik eventuele foutcodes kon verwijderen.. Eerste bevindingen zijn positief, hij is net iets sneller naar mijn gevoel,maar ik kan er ook naast zitten natuurlijk. Ik zou eigenlijk terug een meting moeten uitvoeren om zeker te zijn. Nu vraag ik mij natuurlijk wel af waarom deze niet meteen op stand 8 is gezet!!! Ik vind het raar... Ik kan wel begrijpen dat sommige autos net dat iets meer tolereren, maar van stand 3 naar 8 en ik heb geen enkele foutmelding is toch wel een opmerkelijk verschil in vermogen!!!! Ik zal het nu verder in de gaten houden.... Staat die jumperke bij jou ook op dezelfde plaats ???
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Elmscan 5 USB, ELM327 compatibel ofzoiets.
Is gewoon een usb scannertje, daar kan je bv foutcodes wissen en van alles aflezen real-time mits de juiste software.
 

Spirit crusher

Nieuw hier
19 dec 2011
12
0
0
Kleine extra vraagje over tuning. Hier in Belgie zitten wij zoals waarschijnlijk geweten, met de " 162 pk " versie ipv, 177 pk. Nu is dit idd op te lossen met gewoon de begrenzer te omzeilen.

Hoe zit het dan met chiptuning erna ? Gewoon module voor 177 pk nemen ? Zonder speciale veranderingen?
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Ja hoor, gewoon dezelfde box , niets speciaals....
De auto is altijd 177pk, maar middels die begrenzer haalt de auto maar 162pk voor de belgische markt.
Eens die begrenzer er tussenuit is, heb je gewoon 177pk en dan een powerbox erop en klaar.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Ben net terug van Portugal !!! Was aangenaam verrast... vooral in de bergen bewees de powerbox zijn kunnen !!!
Heb de box op standje 8 staan, de rest is ongewijzigd....
En vooral..... nooit geen problemen gehad met foutmeldingen e.d.
En terwijl ik daar was heb ik gelijk de ganse voorkant van de auto laten herspuiten (motorkap, bumper en zijpanelen) en de rest laten polijsten !!!
420 euro all in... :) :) :) Maar vooral hebben ze kwaliteit afgeleverd. :rulez: :rulez:
 

hulk

Nieuw hier
6 apr 2016
1
0
0
Hallo ik ben nieuwe hier maar omdat ik op het corolla forum niks kan vinden over ventura En hier wel. Was ik benieuwd hoe de ventura box nu bevalt ik wil ben ook bezig met zo.n box op mijn corolla 2.0 d4d alvast bedankt