CT 200 H first edition

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Na een lange rij Lexussen of is het Lexi, nu een CT200 H first edition aangeschaft,

Wij rijden alleen prive met onze auto's en worden dus niet zakelijk ingezet, de kilometerstanden zijn zodoende jaarlijks aan de lage kant.
De reden van aanschaf is dat de vaste lasten bij deze lage kilometerstanden aan de hoge kant zijn, je zou kunnen denken , ja en ?

Voor ons is dit de reden om hem wel aan te schaffen, 300 euro per maand is simpelweg gewoon nog steeds ouderwets bijna 700 piek per maand.

De rij lexi die wij hebben gereden,
Is200 executive, GS300 executive,GS430 executive,IS 250 bus lux, IS250 sport, LS430, GS300 executive en dan nu de CT200h.

Gemerkt hebben wij dat de kwaliteitsbeleving minder werd bij het vernieuwen van de modellen, aangenaam waren wij ook verrast dat de CT een erg degelijke premium uitstraling heeft, ook het interieur.

Het pak bij de first edition hebben wij dan ook aan de vertegenwoordiger gegund, er zijn ook mensen die niet in een pak lopen en in een Lexus rijden. :roll:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hey ct200h! welkom op het forum! Jij bent de eerste hier op het forum die een ct heeft besteld! Gefeliciteerd! Wat houdt de first edition in als ik vragen mag? En ik snap dit stukje tekst niet

300 euro per maand is simpelweg gewoon nog steeds ouderwets bijna 700 piek per maand

Wanneer verwacht je ' em te ontvangen?
 

Vincent

Hoort erbij
30 apr 2010
31
0
0
Ik denk dat je ook ??n van de weinige bent die de CT200H ?berhaupt gereden heeft! De meerderheid heeft alleen op de auto mogen kwijlen. Wat was je indruk na de eerste rit?

Gefeliciteerd met de aankoop.
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
CT200H gefeliciteerd met je First edition.

Ben afgelopen zaterdag in Den Haag wezen kijken WOW wat een auto.!! Mijn Civic Hybrid gaat er in maart uit dus dat komt mooi uit.

Ook ik heb een afspraak gemaakt om de First Edition te bestellen, hoewel?? Ik weet het nog niet zeker.
Dit ivm de twee kleuren die mogelijk zijn nl. Sienna Brown en Dark granite.

Bruin valt voor mij sowieso af en dark granite daar moet ik nog over nadenken.

En anders wordt het er een in Black of Ultrasonic Blue. Maar dat het de CT200H gaat worden dat is zeker.

@mlcoolj
First Edition:
- alleen in 2 kleuren leverbaar.
- 17" wielen
-HDD navi met achteruitrijdcamera
- parkeersensoren v+a
- Cruise Control
- automatische dimmende binnenspiegel
- Mistlampen
- Privacy glass
- uitgebreide lexus audio 10 speakers
- Ledkoplampen met DRL
- en een Dutch Spirit maatpak.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Bedankt voor de info Audiophile! o.. zelfs een maatpak erbij.. dat is grappig! De vraag blijft... waarom alleen 2 kleuren? Die gaan er hierna er zeker weer uit... zo te zien is het een vrij complete auto... weten jullie ook wat het gaat kosten?

Zouden jullie misschien je hier willen voorstellen? Alvast bedankt!
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
mlcoolj zei:
hey ct200h! welkom op het forum! Jij bent de eerste hier op het forum die een ct heeft besteld! Gefeliciteerd! Wat houdt de first edition in als ik vragen mag? En ik snap dit stukje tekst niet

300 euro per maand is simpelweg gewoon nog steeds ouderwets bijna 700 piek per maand

Wanneer verwacht je ' em te ontvangen?

Audiofile heeft al antwoord gegeven op de First edition versie, levering is maart 2011 en an ben je een van de eerste Nederlanders die een genummerde en gelimiteerde auto rijdt.

Oooh en de vaste lasten zijn gedeeltelijk weg, dat bedoelde ik met de 700 piek per maand.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Vincent zei:
Ik denk dat je ook ??n van de weinige bent die de CT200H ?berhaupt gereden heeft! De meerderheid heeft alleen op de auto mogen kwijlen. Wat was je indruk na de eerste rit?

Gefeliciteerd met de aankoop.


Eeeehhhhh, rijden was en is niet mogelijk :cry: , ga er vanuit dat het de overtreffende trap van de Prius is.
De first editions worden uitgeleverd met de proefrit auto's van de dealers, dus proefrit wordt meteen de eerste rit,

Volgens Geordy ( Lexus nederland) rijdt de auto fantastisch en in de sportstand is hij zeker redelijk sportief, dit zal wel betrekkelijk zijn denk ik dus kan het niet tegenvallen. ;)
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
mlcoolj zei:
Bedankt voor de info Audiophile! o.. zelfs een maatpak erbij.. dat is grappig! De vraag blijft... waarom alleen 2 kleuren? Die gaan er hierna er zeker weer uit... zo te zien is het een vrij complete auto... weten jullie ook wat het gaat kosten?

Zouden jullie misschien je hier willen voorstellen? Alvast bedankt!

De goedkoopste is 30.000 euro, echter dit is een hele kale prijspakker, zelfs geen cruisecontrol,
Dan volgen er diverse uitvoeringen waarop pakketten besteld moeten worden a la IS250 en dan ga je in de papieren lopen. Verwacht voor een volle CT met leer, mark levinson,en andere smaakmakers e.d. een prijs van rond de 40.000 a 45000 euro. 8O

De first edition is een netto netto auto, geen marge voor de dealers, en is goed aangekleed voor 35000 euro zonder BPM incl BTW. Op de gewone uitvoering zit een dealermarge van 10 tot 12 procent. :evil:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Audiophile zei:
CT200H gefeliciteerd met je First edition.

Ben afgelopen zaterdag in Den Haag wezen kijken WOW wat een auto.!! Mijn Civic Hybrid gaat er in maart uit dus dat komt mooi uit.

Ook ik heb een afspraak gemaakt om de First Edition te bestellen, hoewel?? Ik weet het nog niet zeker.
Dit ivm de twee kleuren die mogelijk zijn nl. Sienna Brown en Dark granite.

Bruin valt voor mij sowieso af en dark granite daar moet ik nog over nadenken.

En anders wordt het er een in Black of Ultrasonic Blue. Maar dat het de CT200H gaat worden dat is zeker.

@mlcoolj
First Edition:
- alleen in 2 kleuren leverbaar.
- 17" wielen
-HDD navi met achteruitrijdcamera
- parkeersensoren v+a
- Cruise Control
- automatische dimmende binnenspiegel
- Mistlampen
- Privacy glass
- uitgebreide lexus audio 10 speakers
- Ledkoplampen met DRL
- en een Dutch Spirit maatpak.


Ik zou maar opschieten dan er zijn er maar 100 beschikbaar. 1 tip koop geen witte, die gaat iedereen bestellen read my words.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
WElkom!! en heel erg leuk om te lezen hoe het is gegaan en dat er al bestellingen zijn geplaast, maar eerllijk gezegd vind ik wel de auto in het wit heel erg mooi!

Maar er zijn genoeg mensen die niet in pak in de lexus zitten :p

Ik rij vaak met tshirt en spijkerbroek in de auto :D
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
@CT200h
Welke kleur heb je besteld dan?!!? Ik heb in ieder geval wel een first edition gereserveerd.
Dus je zegt met andere woorden als ik dezelfde auto (qua opties) in een andere kleur wil dat me dat 3,5 a 4 mille meer kost?
Een witte sowieso nooit!! (mode artikel) paar jaar geleden reed je voor schut in een witte auto. Maar nu alle marketing afdelingen van alle autofabrikanten hebben afgesproken om witte auto's te introduceren in het wit op beursen, rijd de ipod generatie( waar ik zelf ook toebehoor) in een witte... Maar goed dat smaken verschillen :)

Ik ga zelf voor een zwarte of blauwe. Ik blijf anders wassen met 60.000 per jaar en alle boerenweggetjes die ik rijd.

Kun je op deze uitvoering nog wel extras bijbestellen?? of thats the way it is?
En dat maatpak hoeft voor mij ook niet zo..... heb je die er wel bijgenomen? of valt daar nog wat mee te regelen.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Wat je zegt klopt,

First edition alleen in bruin of grijs en geen extra's op te bestellen, andere kleur NIET leverbaar op first edition.
Ik heb een bruine besteld, mooie kleur, maar smaken verschillen nou eenmaal.
 

relexus

Hoort erbij
4 okt 2010
76
0
0
Het zijn wel nette auto's vind ik, ziet er best sportief uit nog, en stukken beter als een prius :D veel succes ermee, ik zou denk ik voor een zwarte gaan, al is vuil daar ook erg goed op te zien...
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Net de prijslijst met alle opties en standaard uitrusting gekregen.

Wat mij opviel is dat op de first edition geen dakspoiler zit?!!? en ook geen luchtvochtigheidssensor?
Waarom zouden ze dat er niet bij doen? Ander aircosysteem? lijkt me stug

Erg raar terwijl het op standaard versie wel allemaal standaard is. Morgen even navragen.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Misshchien is het een model die normaal gesproken buiten nederland wordt verkocht, maar hierdoor dus ook goedkoper is te leveren?
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Nou, zoveel goedkoper is de First Edition niet

Als je een Business line pro pakt met al de opties die de First Edition heeft dan scheelt dat 1840 euro.-
Dan heb je wel als extra een regensensor en smart key entry. En je kunt zelf de kleur uitkiezen.
Maar geen pak natuurlijk ;) maar wel de dakspoiler en luchtvochtigheidssensor.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hmmm ik heb de prijslijst niet helemaal doorgelopen, dus ik weet het niet, maar het zal wel waar zijn, want jij hebt hem wel gelezen :)

Dan vraag ik me af of het wel interessant is zo een first edition..... (tenmisnte, als ik liever een ander ekleur wil... :p )