CT bestellen met korting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
Beste lezer,

Binnenkort ga ik met 1 collega en 1 vriend een Lexus CT bestellen, dat zijn er dus 3.
Ik heb nu al een redelijke korting kunnen bedingen (meer dan je normaal van Lexus krijgt) voor afname van 3 stuks.

Ga jij binnen 1 maand een CT bestellen en heb jij interesse in korting voor jouzelf?
Als jij erbij komt krijgen wij met z'n allen nog meer korting plus jij ook die extra korting over je eigen auto.

Bij serieuze interesse kan je contact met mij opnemen, middels een reply op dit topic waarna ik zal kijken wie interesse heeft en een snel plan van aanpak kan maken om met elkaar in contact te treden op korte termijn.
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
JackBauer zei:
Goed iniatief Redouan.

Goede manier om een aantrekkelijke korting te bedingen.

Jammer dat ik pas volgend jaar een auto kan uitkiezen anders had ik zeker meegedaan. In deze tijd wordt het steeds moeilijker korting te krijgen op een nieuwe auto, omdat de marges laag zijn enz.

Hi JackBauer,
Bedankt voor je berichtje, dat stel ik op prijs.
En idd... je zegt het zelf... jammer dat jij niet als 4e persoon kon deelnemen bij onze bestelling, want dan zou de korting die jij kon krijgen kunnen oplossen richting de 2200 a 2400euro aangezien de huidige kortint die we nu al hebben o.b.v. 3 autos al 2000euro is per bestelde auto.
En korting is heel moeilijk now-a-days... was lang op zoek naar een goeie deal, begon 5 maanden geleden al met rondkijken en de reacties die ik kreeg waren bitter, soms dacht ik dat ik beter de moed moet opgeven, maar gelukkig heb ik mij niet het veld laten uitslaan :).
Mocht jij nog iemand weten die korting wilt, maakt niet uit welke Lexus, kan ook een IS / GS / RX zijn ofzo.
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Hallo iedereen, wat jammer dat ik dit forum niet eerder heb gevonden, met dit topic erop. Via mijn baas heb ik de CT200h laten bestellen als opvolger van mijn huidige lease auto die volgende maand eruit gaat. En laat ik nou de Luxury Line + open dakje + bamboo accentje hebben laten bestellen... Had wel wat leuke korting opgeleverd voor ons denk ik. Verder is de wagen Dark Opal met Ivory leer, ik hoop dat het een smaakvolle en vooral fun om te rijden auto wordt. Ben vooral een (alternative rock-)muziek liefhebber, vandaar dat ik graag een goed geluidje in mijn volgende auto wilde hebben.

Ik zal hier wel regelmatig terugkomen om eens te lezen wat jullie allemaal van de CT200h vinden. Veel plezier gewenst alvast!
 

new2ct200h

Nieuw hier
7 jan 2011
8
0
0
Hallo allemaal,

Ik heb mij zojuist aangemeldt nadat ik dit forum zag, en specifiek meer info over de CT200h. Ik mag mijn huidige leaseauto over...8 weken ;) laten vervangen wegens einde contractduur. Ik kwam rond de kerstdagen pas achter dat ik de CT200h ook kan uitkiezen (via module van leaseplan via mijn werkgever). Na een bezoekje aan van dorst info meegekregen, en afgelopen dinsdag ben ik op uitnodiging gaan kijken bij Louwman alwaar 2 pre-productie CT200h's stonden opgesteld (in businesslinepro Opal Granite en Luxury line in Sienna Brown). Kon helaas geen proefrit maken, maar van wat ik heb gezien heeft dit wel mijn keuze beinvloedt in positieve zin welteverstaan.
Luxury line heeft inderdaad een hele mooie Mark Levinson sound system.

Ik zit vrijwel aan de top van mijn leasebudget als ik hiervoor kies (dit geldt voor de standaard versie met circa 700 euro aan opties/extra's) maar ik zou graag liever de Businessline ofwel Businesslinepro willen nemen zonder verdere eigen bijdrage p/m.

@redouanvh: heb jij en de overige 2 kopers ook via leaseplan dit geregeld? Denk je dat hierboven beschreven mogelijk is? Kun je me anders via pm laten weten of je buy-voorstel nog open staat?
 

bartware

Nieuw hier
8 jan 2011
4
0
0
Ik sta op het punt om een nieuwe auto te kopen en heb diverse merken op het oog, waaronder de Prius. Maar toen ik van de week de reclame van de CT200h zag, ben ik verliefd geworden. Redouanvh, ik zou dan wel eens de nummer 4 kunnen worden... :rulez:
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
SPfreaks zei:
Hallo iedereen, wat jammer dat ik dit forum niet eerder heb gevonden, met dit topic erop. Via mijn baas heb ik de CT200h laten bestellen als opvolger van mijn huidige lease auto die volgende maand eruit gaat. En laat ik nou de Luxury Line + open dakje + bamboo accentje hebben laten bestellen... Had wel wat leuke korting opgeleverd voor ons denk ik. Verder is de wagen Dark Opal met Ivory leer, ik hoop dat het een smaakvolle en vooral fun om te rijden auto wordt. Ben vooral een (alternative rock-)muziek liefhebber, vandaar dat ik graag een goed geluidje in mijn volgende auto wilde hebben.

Ik zal hier wel regelmatig terugkomen om eens te lezen wat jullie allemaal van de CT200h vinden. Veel plezier gewenst alvast!

Heeey Spfreak :)
Heel jammer maar niet getreurd :), 2011 is aangebroken, nieuwe ronde nieuwe kansen, de beste wensen nog en heel erg veel plezier van je CT200h Luxury. die had ik ook wel gewild :) maar ja... ben nu ook tevreden met mijn BusinessLinePro. Jammer dat jij mijn topic nu pas ziet... verdorie, dat had flink wat pegels kunnen opleveren :-(

1 verzoek!!
Mocht jij iemand weten die een lexus (maakt niet uit welke versie IS GS RX whatever) wilt kopen / leasen laat hem/haar mij dan mailen!...

Spreek je snel

Redouan
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
new2ct200h zei:
Hallo allemaal,

Ik heb mij zojuist aangemeldt nadat ik dit forum zag, en specifiek meer info over de CT200h. Ik mag mijn huidige leaseauto over...8 weken ;) laten vervangen wegens einde contractduur. Ik kwam rond de kerstdagen pas achter dat ik de CT200h ook kan uitkiezen (via module van leaseplan via mijn werkgever). Na een bezoekje aan van dorst info meegekregen, en afgelopen dinsdag ben ik op uitnodiging gaan kijken bij Louwman alwaar 2 pre-productie CT200h's stonden opgesteld (in businesslinepro Opal Granite en Luxury line in Sienna Brown). Kon helaas geen proefrit maken, maar van wat ik heb gezien heeft dit wel mijn keuze beinvloedt in positieve zin welteverstaan.
Luxury line heeft inderdaad een hele mooie Mark Levinson sound system.

Ik zit vrijwel aan de top van mijn leasebudget als ik hiervoor kies (dit geldt voor de standaard versie met circa 700 euro aan opties/extra's) maar ik zou graag liever de Businessline ofwel Businesslinepro willen nemen zonder verdere eigen bijdrage p/m.

@redouanvh: heb jij en de overige 2 kopers ook via leaseplan dit geregeld? Denk je dat hierboven beschreven mogelijk is? Kun je me anders via pm laten weten of je buy-voorstel nog open staat?

Hi Hi,
Om even open kaart te spelen even het volgende.
Op dit moment heb ik en mijn maat al 2 CT's besteld met 1500eur korting per auto, die 2 zijn al besteld, als er nu 1 persoon bij komt zal die persoon niet ook nog eens 1500 krijgen want onze orders zijn er al door.
Maar dit zegt helemaal niks!, want op dit moment heb ik al weer 3 mensen gevonden die een CT willen bestellen waarvan jij de 3e bent.
Ik hou er niet van om beloften te doen die ik niet kan waarmaken want ben ten alle tijde afhankelijk van de verkoper want ik kan niet in zijn financien kijken, kortom, ik ben op zoek naar zoveel mogelijk prospects en verzamel die, ik ga met al deze mensen in contact en afstemmen wat voor auto / uitvoering het wordt en ga dan mijn best doen nogmaals korting te krijgen. Dus hoe meer zielen, hoe meer (financiele) vreugde :).

Dus stuur mij even een PM met je tel nr, dan bellen we maandag even en praten we het e.e.a. door.

1 verzoek!
Mocht jij iemand weten die ook een lexus wilt kopen/leasen just tell me, want dit heeft alleen maar positief effect op ons allen. maakt niet uit welke versie, IS GS RX LS... Hoe meer hoe beter
 

JackBauer

Nieuw hier
1 jan 2011
3
0
0
Ik denk persoonlijk dat Redouan zijn aanpak het beste is voor iedereen. Voorals hij het ook aangeeft hoe meer mensen hoe meer vreugde. Ik heb het gezien bij een aantal collega's bij mij op werk en ze kregen geen enkele cent korting op de auto, omdat ze er alleen voor stonden. Ee slimme verkoper speelt daar makkelijk op in.
Maar als je met een aantal personenen dezelfde auto wilt afnemen, sta je natuurlijk veel sterker.

Ik baal nu echt als een stekker, dan ik nog niet mag bestellen, anders had ik het wel geweten.
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
Even voor iedereen, heb momenteel al 4 potentiele geinterreseerden... je kan je voorstellen dat dat gunstig voor de korting is :)
Als er meer geinterreseerden zijn verneem ik dat graag!
 

bartware

Nieuw hier
8 jan 2011
4
0
0
Als 1 van de 4 ben ik benieuwd hoeveel korting er uiteindelijk op mijn offerte komt te staan. Dus aan alle potentiele kopers, neem even contact op met redouanvh!
Ik heb de CT nog niet in het echie gezien, dus ik ga binnenkort naar de AutoSalon in Brussel. De Prius is groter en dus ook een kanshebber. Dan is de CT ook nog eens duurder en bovenal: nog langer wachten : (
Maar als prive bezit hoop ik er dan wel 10 jaar in te rijden...
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
JackBauer zei:
Ik denk persoonlijk dat Redouan zijn aanpak het beste is voor iedereen. Voorals hij het ook aangeeft hoe meer mensen hoe meer vreugde. Ik heb het gezien bij een aantal collega's bij mij op werk en ze kregen geen enkele cent korting op de auto, omdat ze er alleen voor stonden. Ee slimme verkoper speelt daar makkelijk op in.
Maar als je met een aantal personenen dezelfde auto wilt afnemen, sta je natuurlijk veel sterker.

Ik baal nu echt als een stekker, dan ik nog niet mag bestellen, anders had ik het wel geweten.

Dan ligt dat misschien ook aan hun onderhandelingskills.....

Ik heb wel wat kunnen regelen ondanks dat het een leaseauto is. Gewoon gaan shoppen en veel gesprekken hebben, dan kom je vanzelf ergens uit. OK OK het is geen 1500 euro.... maar 2/3 aan waarde van acc.
 

Bart71

Hoort erbij
9 jan 2011
25
0
0
Hallo,

Heb een witte Business Line pro besteld met als enige optie het harddisk navigatiesysteem, heb er zonder al te veel moeite voor hoeven te doen 4% korting op gekregen en mocht tot ?300,00 aan accessoires uitzoeken. Tevens krijg ik ?150,00 korting op set velgen met winterbanden.

Heb nog wel poging gedaan om er meer uit te halen maar dat is niet gelukt helaas.
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Bart71 zei:
Hallo,

Heb een witte Business Line pro besteld met als enige optie het harddisk navigatiesysteem, heb er zonder al te veel moeite voor hoeven te doen 4% korting op gekregen en mocht tot ?300,00 aan accessoires uitzoeken. Tevens krijg ik ?150,00 korting op set velgen met winterbanden.

Heb nog wel poging gedaan om er meer uit te halen maar dat is niet gelukt helaas.

Dan weet ik wel waar je geweest bent..... A'dam :)
 

Bart71

Hoort erbij
9 jan 2011
25
0
0
Audiophile zei:
Bart71 zei:
Hallo,

Heb een witte Business Line pro besteld met als enige optie het harddisk navigatiesysteem, heb er zonder al te veel moeite voor hoeven te doen 4% korting op gekregen en mocht tot ?300,00 aan accessoires uitzoeken. Tevens krijg ik ?150,00 korting op set velgen met winterbanden.

Heb nog wel poging gedaan om er meer uit te halen maar dat is niet gelukt helaas.

Dan weet ik wel waar je geweest bent..... A'dam :)


Nee hoor, niet in Amsterdam.

Geven ze daar meer korting dan elders dan?
 

michaeljip

Nieuw hier
10 jan 2011
5
0
0
Beste Lexus geinteresseerden,
Ik ben het met 1 van de voorgangers eens dat het (mate van korting) natuurlijk ook afhangt van de onderhandelingsskills. Echter samen sterker dan alleen, gaat ook op. Zo werken diverse online-verkooporganisaties van nieuwe auto's ook. Je kunt natuurlijk nog sterker staan als je niets in te ruilen hebt, dus heb je een inruil, verkoop dan particulier. Wees hierbij ook reeel, kijk voor welke prijs vergelijkbare auto's te koop staan en sla je slag door een scherpe prijs neer te zetten. De "groepskorting" zal dan veel goed kunnen maken. Denk je dubbel feest te kunnen vieren, dan kun je ook wel eens de deksel op je neusje krijgen.
Verder moet je niet te graag "willen" (zeker niet laten blijken), het kan dan zogenaamd allemaal geweldig lopen en de ct'tjes als zoete broodjes over de toonbank gaan, maar dat ging met de IS de eerste periode ook zo
en de targets zijn natuurlijk door het hoger management flink opgeschroefd (die Japanners zijn ook niet gek :neutral: )
laat je niets wijs maken, de crisis is echt nog niet voorbij :(
Het spel moet goed gespeeld worden en indien nodig kunnen er meerdere ronden gespeeld worden.
Kortom, de meeste particulieren verliezen het spel, omdat ze uiteindelijk toch wel kopen en dat RUIKEN die handelaars,
je moet zo onderhandelen dat je vrouw (of man als je als vrouw onderhandelt) zich er voor schaamt en er niet bij wil zijn :D
dus kom op, aanmelden en we gaan er voor
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
Bart71 zei:
Hallo,

Heb een witte Business Line pro besteld met als enige optie het harddisk navigatiesysteem, heb er zonder al te veel moeite voor hoeven te doen 4% korting op gekregen en mocht tot ?300,00 aan accessoires uitzoeken. Tevens krijg ik ?150,00 korting op set velgen met winterbanden.

Heb nog wel poging gedaan om er meer uit te halen maar dat is niet gelukt helaas.

Hoi Bart71,
Gefeliciteerd met je aankomende Lexus :)
Alleen jammer dat je je niet aan onze bestel-groep heb toegevoegd, want zo te lezen is je totale korting 450?
Dat is niet echt veel. Maar ja... gedane zaken nemen geen keer
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
Bart71 zei:
Audiophile zei:
Bart71 zei:
Hallo,

Heb een witte Business Line pro besteld met als enige optie het harddisk navigatiesysteem, heb er zonder al te veel moeite voor hoeven te doen 4% korting op gekregen en mocht tot ?300,00 aan accessoires uitzoeken. Tevens krijg ik ?150,00 korting op set velgen met winterbanden.

Heb nog wel poging gedaan om er meer uit te halen maar dat is niet gelukt helaas.

Dan weet ik wel waar je geweest bent..... A'dam :)


Nee hoor, niet in Amsterdam.

Geven ze daar meer korting dan elders dan?


Heren,
Los van het feit dat ik het niet netjes vind dat ik mijzelf ga uitlaten welke dealer nu wel GOED is en welke NIET GOED is qua korting-geven kan ik alleen maar zeggen dat er inderdaad een aantal dealers zijn die krenterig zijn. Er zijn zelfs dealers die overkomen alsof korting geven PERTINENT ONMOGELIJK is, maar vervolgens vernam ik van mijn buurman dat hij bij diezelfde dealer (dit was toevallig niet de Amsterdam vestiging) wel een leuke korting heeft gekregen.

Om een lang verhaal kort te houden, ik ben zelf opzoek gegaan en kan daar goed onderhandelen, ik merk dat Bart71 en Audiophile alreeds hebben besteld wat spijtig is voor iedereen alsmede de heren in mijn groep die binnen enkele weken zouden gaan bestellen want 2 extra mensen in de groep is alleen maar goed :O
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
michaeljip zei:
Beste Lexus geinteresseerden,
Ik ben het met 1 van de voorgangers eens dat het (mate van korting) natuurlijk ook afhangt van de onderhandelingsskills. Echter samen sterker dan alleen, gaat ook op. Zo werken diverse online-verkooporganisaties van nieuwe auto's ook. Je kunt natuurlijk nog sterker staan als je niets in te ruilen hebt, dus heb je een inruil, verkoop dan particulier. Wees hierbij ook reeel, kijk voor welke prijs vergelijkbare auto's te koop staan en sla je slag door een scherpe prijs neer te zetten. De "groepskorting" zal dan veel goed kunnen maken. Denk je dubbel feest te kunnen vieren, dan kun je ook wel eens de deksel op je neusje krijgen.
Verder moet je niet te graag "willen" (zeker niet laten blijken), het kan dan zogenaamd allemaal geweldig lopen en de ct'tjes als zoete broodjes over de toonbank gaan, maar dat ging met de IS de eerste periode ook zo
en de targets zijn natuurlijk door het hoger management flink opgeschroefd (die Japanners zijn ook niet gek :neutral: )
laat je niets wijs maken, de crisis is echt nog niet voorbij :(
Het spel moet goed gespeeld worden en indien nodig kunnen er meerdere ronden gespeeld worden.
Kortom, de meeste particulieren verliezen het spel, omdat ze uiteindelijk toch wel kopen en dat RUIKEN die handelaars,
je moet zo onderhandelen dat je vrouw (of man als je als vrouw onderhandelt) zich er voor schaamt en er niet bij wil zijn :D
dus kom op, aanmelden en we gaan er voor

Ik sluit mij aan bij het betoog van michaeljip :worship:
Wij willen een auto voor zo min mogelijk geld, en zij willen er eentje verkopen voor zoveel mogelijk geld.
Dit is een spel dat je goed moet spelen, en aangezien ik vaker met dit bijltje heb gehakt ben ik hier niet bepaald onervaren in.
Mede door het feit dat ik nu al 4 mensen achter mij heb staan wij redelijk sterk.

Dus mochten er nog mensen zijn die willen bestellen? join the team en trek er financieel profijt uit!
 

michaeljip

Nieuw hier
10 jan 2011
5
0
0
Red.,
Je hebt PM ivm keuze uitvoering en opties.

Op de site van lexus.be staat dat de ct200 op de autosalon van Brussel staat (14/02-23/02), dus daar ga ik natuurlijk wel kijken. Een aanrader voor iedereen die serieus geinteresseerd is.
 

jzwaan

Nieuw hier
9 jan 2011
1
0
0
Ikzelf wil deze auto ook gaan bestellen.
Redouan, ik doe graag mee met dit initiatief.
Hoe meer mensen hoe meer korting.

Ik wil de ct200h business line pro
met leder, led lampen, en de navi upgrade.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.