CT bestellen met korting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
Beste lezer,

Binnenkort ga ik met 1 collega en 1 vriend een Lexus CT bestellen, dat zijn er dus 3.
Ik heb nu al een redelijke korting kunnen bedingen (meer dan je normaal van Lexus krijgt) voor afname van 3 stuks.

Ga jij binnen 1 maand een CT bestellen en heb jij interesse in korting voor jouzelf?
Als jij erbij komt krijgen wij met z'n allen nog meer korting plus jij ook die extra korting over je eigen auto.

Bij serieuze interesse kan je contact met mij opnemen, middels een reply op dit topic waarna ik zal kijken wie interesse heeft en een snel plan van aanpak kan maken om met elkaar in contact te treden op korte termijn.
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
@red
Ik had de auto al besteld vlak voor of net daarna dat je het initiatief opgestart had. Daarnaast vind ik het zelf veels te leuk om die onderhandelingen aan te gaan en "het spel" te spelen.


Het is net wat de ander ook als reply zei:
Gewoon net doen of je toevallig langs komt rijden....noem een paar andere merken auto's op waar je ook je zinnen op hebt gezet. En dat deze meer voordelen bied dan de CT etc... etc.... Ze bellen je dan vanzelf op....

Ik moet wel zeggen dat 1500 euro een hele nette korting is. Die dan misschien wel lastig is om in je eentje te onderhandelen.... Dus als je geen zin hebt in een "spel" zou ik zeker meedoen met het initiatief. ik heb zelf 1000 euro van de prijs af gekregen, oftwel aan extra acc. omdat het een leaseauto betreft.

1 tip wil ik wel geven voor de leaserijders die mee gaan doen, het heeft geen zin om korting te krijgen op de auto. Want dit is alleen maar in het voordeel van je werkgever. Maar extra opties, daar heb je zelf wat aan.

En nee gelukkig niet in A'dam besteld.....maar ook ik zal me inhouden over commentaar van dealers.
 

Bart71

Hoort erbij
9 jan 2011
25
0
0
redouanvh zei:
Bart71 zei:
Hallo,

Heb een witte Business Line pro besteld met als enige optie het harddisk navigatiesysteem, heb er zonder al te veel moeite voor hoeven te doen 4% korting op gekregen en mocht tot ?300,00 aan accessoires uitzoeken. Tevens krijg ik ?150,00 korting op set velgen met winterbanden.

Heb nog wel poging gedaan om er meer uit te halen maar dat is niet gelukt helaas.

Hoi Bart71,
Gefeliciteerd met je aankomende Lexus :)
Alleen jammer dat je je niet aan onze bestel-groep heb toegevoegd, want zo te lezen is je totale korting 450?
Dat is niet echt veel. Maar ja... gedane zaken nemen geen keer

Hallo,

Klopt niet helemaal , buiten de 4% korting op de aanschafprijs ( Korting bijna ?1500,00) mocht ik tot ?300,00 aan accessoires uitzoeken en krijg ik ook nog ?150,00 korting op een set velgen met winterbanden.
Dus korting in totaal bijna ?2000,00 in plaats van ?450,00
 

bartware

Nieuw hier
8 jan 2011
4
0
0
Ik ga ook volgende week eens kijken op de AutoSalon in Brussel, ben zeer benieuwd...
Jammer dat ik bij andere merken (Opel, Volvo, Toyota, etc.) een korting van 9% kan krijgen (+ enkele acc.) en bij Lexus maar 4% (priv? aankoop). Als groep moeten we vast meer eruit halen, anders wordt het toch echt de grotere Prius, Astra ST of S60.
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
michaeljip zei:
Red.,
Je hebt PM ivm keuze uitvoering en opties.

Op de site van lexus.be staat dat de ct200 op de autosalon van Brussel staat (14/02-23/02), dus daar ga ik natuurlijk wel kijken. Een aanrader voor iedereen die serieus geinteresseerd is.

Dankje Michaeljip, ik heb je PM ontvangen, ik ga het vrijdagavond uitwerken en mail jullie allen dan hoe we verder te werk gaan.
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
jzwaan zei:
Ikzelf wil deze auto ook gaan bestellen.
Redouan, ik doe graag mee met dit initiatief.
Hoe meer mensen hoe meer korting.

Ik wil de ct200h business line pro
met leder, led lampen, en de navi upgrade.

Dankje Joost! ik heb ook jouw PM ontvangen :)
Ik ga dit weekend uitwerken en kom erop terug
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0

jorgen.o

Nieuw hier
15 jan 2011
3
0
0
Hoi redouanvh,

Ook ik ga z.s.m. even contact met je opnemen. Ben zeer geinteresseerd in de Lexus CT200h.
Zeker met een aantal moet er toch een goede korting te verkrijgen zijn!
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
michaeljip zei:
klopt, start is komend weekend, een kleine afwijking in mijn "bits" :O

hahah... :)
Geen enkel probleem!

Als het goed is gaan we deze week van start he! met onderhandelen :)
let the game begin.

!!BESTE MENSEN!!
WIE WIL ZICH NOG TOEVOEGEN AAN ONZE GROEP ?? MAIL MIJ SNEL.
DEZE WEEK GAAT HET VAN START
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Ik heb ondertussen nog even contact gehad met de lease maatschappij, en die vertelde mij dat ze de korting(en) al in de leaseprijs hadden verrekend. Welke kortingen dat precies zijn werd niet verteld, maar via een omweggetje kwam ik te weten dat Lexus een standaard korting van 5 of 6 procent maximaal aan leasemaatschappijen geeft die "groot" inkopen. In combinatie met geen BPM,geen wegenbelasting en een hoge inruilwaarde, kan een CT200h Hybrid Luxury Line met sunroof eruit voor rond de 850 euro per maand (48 mnd/25.000 km). Voor de bijtelling van 14% maakt het allemaal niks uit, want de waarde af fabriek zonder kortingen telt. Maar ik mag dan wel zelf mijn dealer uitkiezen, en dan zou ik nog even kunnen zien of ze de bamboo interieur accent buiten de rekening kunnen laten. Maar meer valt er voor mij niet uit te slepen, geloof ik... :roll:
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
jorgen.o zei:
Hoi redouanvh,

Ook ik ga z.s.m. even contact met je opnemen. Ben zeer geinteresseerd in de Lexus CT200h.
Zeker met een aantal moet er toch een goede korting te verkrijgen zijn!

Hey Jorgen.o
Nog bedankt voor je belletje en je mailtje. en welkom bij onze bestel-groep.
Deze week gaat het dan eindelijk allemaal beginnen :)

!!BESTE MENSEN!!
WIE WIL ZICH NOG TOEVOEGEN AAN ONZE GROEP ?? MAIL MIJ SNEL.
DEZE WEEK GAAT HET VAN START
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
SPfreaks zei:
Ik heb ondertussen nog even contact gehad met de lease maatschappij, en die vertelde mij dat ze de korting(en) al in de leaseprijs hadden verrekend. Welke kortingen dat precies zijn werd niet verteld, maar via een omweggetje kwam ik te weten dat Lexus een standaard korting van 5 of 6 procent maximaal aan leasemaatschappijen geeft die "groot" inkopen. In combinatie met geen BPM,geen wegenbelasting en een hoge inruilwaarde, kan een CT200h Hybrid Luxury Line met sunroof eruit voor rond de 850 euro per maand (48 mnd/25.000 km). Voor de bijtelling van 14% maakt het allemaal niks uit, want de waarde af fabriek zonder kortingen telt. Maar ik mag dan wel zelf mijn dealer uitkiezen, en dan zou ik nog even kunnen zien of ze de bamboo interieur accent buiten de rekening kunnen laten. Maar meer valt er voor mij niet uit te slepen, geloof ik... :roll:

Hoi Spfreak,
Het klopt dat leasemij's ongeveer 6 a 7% korting krijgen ja.
Maar daarboven heb ik toch een korting van 1500 gekregen o.b.v. 2 bestellen in ene eind november 2010.
Het is maar net welke verkoper je voor je hebt en hoe zijn bui is.
Dus er zit meer in....
als je vragen hebt mail mij en ik stuur je mijn 06 nr
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Hoi redouanvh, dat klinkt dan toch nog goed, ik zal je zo een PM sturen. Want ik lees ook net een mailtje van de directeur aan mij, dat ze misschien nog een lease maatschappij hebben gevonden die wat scherper kan (is een klant van ons bedrijf, vandaar). Dus de deal is nog niet gemaakt, alle opties staan weer open. Nogmaals bedankt voor je positief meedenken, redouanvh!
 

new2ct200h

Nieuw hier
7 jan 2011
8
0
0
Ik ga terug naar mijn vorige keuze...Auris Executive met alle toeters en bellen en meer...deze voldoet voor mij prima ;) CT blijft wel een mooie uitdaging. Komt met de volgende keer. Eenieder die er straks een gaat rijden, veel suc6 en natuurlijk ook veel rijgenot toegewenst en alvast een grote, vrolijke glimlach vanachter het lexus stuur! :rulez:
 

bartware

Nieuw hier
8 jan 2011
4
0
0
Ik heb afgelopen week een bezoekje aan de autosalon in Brussel gedaan om de CT te bekijken. Helaas moest ik snel concluderen dat de kofferbak voor ons gezin met 2 kinderen te klein is. Hierdoor is de keuze tussen de Prius en de CT, ondanks de betere zit en het mooiere interieur, gevallen op de Prius. Ik wens alle toekomstige CT rijders heel veel plezier met deze auto!!

Mochten jullie nog interesse hebben in foto?s van de kofferbak, laat het me weten...
 

Dimocash

Hoort erbij
17 okt 2010
57
0
0
bartware zei:
Ik heb afgelopen week een bezoekje aan de autosalon in Brussel gedaan om de CT te bekijken. Helaas moest ik snel concluderen dat de kofferbak voor ons gezin met 2 kinderen te klein is. Hierdoor is de keuze tussen de Prius en de CT, ondanks de betere zit en het mooiere interieur, gevallen op de Prius. Ik wens alle toekomstige CT rijders heel veel plezier met deze auto!!

Mochten jullie nog interesse hebben in foto?s van de kofferbak, laat het me weten...

ik ben best benieuwd naar foto's van de kofferbak.
die van de auris hybrid heb ik gezien en die is echt te klein voor ons.
mij werd verteld dat die van de ct een stuk groter is.
kwa inhoud is hij te vergelijken met die van de golf maar ik begrijp uit jouw woorden dat hij een stuk kleiner is?
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
Heren,
Laten we idd even on-topic blijven, maar even tussendoor. kofferruimte is best te doen. 20 liter groter dan een Golf VI.

Even nieuw korting nieuws.
De situatie is veranderd, maar het is er ook makkelijker en inzichtelijker op geworden.
Er hoeft niet in groepsverband besteld te worden!, een ieder die via mij bij een dealer wordt geintroduceerd krijgt een redelijke korting.
Kortom, wil jij korting? mail mij en ik breng je in contact met een verkoper die jou binnen enkele dagen een offerte aanbiedt.
 

watje4

Nieuw hier
1 feb 2011
14
0
0
@redouanvh, ik heb je even een pm gestuurd, ook ik sta op het punt een CT te bestellen via de lease en als het interessant is wil ik best in Breda bestellen :rulez:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.