CT bestellen met korting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
Beste lezer,

Binnenkort ga ik met 1 collega en 1 vriend een Lexus CT bestellen, dat zijn er dus 3.
Ik heb nu al een redelijke korting kunnen bedingen (meer dan je normaal van Lexus krijgt) voor afname van 3 stuks.

Ga jij binnen 1 maand een CT bestellen en heb jij interesse in korting voor jouzelf?
Als jij erbij komt krijgen wij met z'n allen nog meer korting plus jij ook die extra korting over je eigen auto.

Bij serieuze interesse kan je contact met mij opnemen, middels een reply op dit topic waarna ik zal kijken wie interesse heeft en een snel plan van aanpak kan maken om met elkaar in contact te treden op korte termijn.
 

watje4

Nieuw hier
1 feb 2011
14
0
0
Vandaag Lexus Breda (Dorst) aan de lijn gehad, maar het is niet waar. Je kan hier geen extra korting krijgen ... tenminste, niet meer ... er werd gezegd dat het niet kan, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze mss door Lexus op de vingers getikt zijn?
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Nee, heeft andere oorzaak, daar gaan we niet meer over uitwijden omdat de discussie dan uit de hand gaat lopen.

Voor degene die lekker korting willen gaan ze maar lekker bij de grijze import neuzen ( ja ja ze zijn er al CT200H grijs geimporteerd), met korting ben je net zo duur uit als de gewone prijs bij de Lexusdealer. Dus wat ik al zei en vertelde ,sigaar uit eigen doos, of wie het onderste uit de kan wil krijgt de deksel op zijn neus. :hi:

Leven en laten leven!!! :rulez:
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
tjonge jonge.... wat een betreurenswaardige reply van jou CT200h... grijze import?... je wekt de indruk en/of impliceert dat ik daarmee te maken heb, gelukkig weet ik daar helemaal niks van en wordt mijn CT net als 4 andere CT's met dikke korting volgende week geleverd... idd leven en laten leven sjonnie
 

Oduncu

Nieuw hier
14 mrt 2011
1
0
0
Hi Allen,

van de week bij louwman geweest, 4% korting gekregen.
Heb me inmiddels PM aangemeld bij Redouan, ik ben benieuwd ...
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
redouanvh zei:
tjonge jonge.... wat een betreurenswaardige reply van jou CT200h... grijze import?... je wekt de indruk en/of impliceert dat ik daarmee te maken heb, gelukkig weet ik daar helemaal niks van en wordt mijn CT net als 4 andere CT's met dikke korting volgende week geleverd... idd leven en laten leven sjonnie


Gefeliciteerd ermee jongen,veel succes met je korting. De toekomst zal uitwijzen wat er gebeurt, kijken of de dealer nog zo hard voor je loopt,............................... :neutral: Mensen zoals jij verpesten het namelijk voor de langdurige Lexusrijders, en daarom zei ik dat je beter zelf goedkoop uit dld moet importeren, geen implicaties overigens. En je taalgebruik en uitlating over sjonnie zou ik voortaan lekker voor je zelf houden, daar ben ik niet van gedient en past ook niet bij nette mensen die geen groupbuys regelen om lekker belangrijk te lopen doen bij een dealer, in een woord zielig. Maar nogmaals gefeliciteerd ermee,.............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.