Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Beetje off-topic:Ik ben inmiddels op pad geweest voor een nieuwe auto. Ik mag/kan dit jaar nog profiteren van de huidige bijtellingsregeling, dus ik moest er op tijd bij zijn. In de 7% en 14% zit momenteel niets hetgeen ik de komende 4 ? 5 jaar zou kunnen of willen rijden, of het moet de CT in een eenvoudigere uitvoering zijn. Maar ik heb nu bijna 4 jaar in een CT LL gereden, en wil toch ook wel weer eens iets anders... Dus heb ik me gericht op de 20% categorie, en heb daarin een aantal compleet verschillende auto's bekeken. Voorwaarde was dat ze me aanstonden, dat ze een automatische versnellingsbak hadden en (uiteraard) binnen het budget zouden vallen. Uiteindelijk werd de keuze beperkt tot de Lexus IS300h 25th edition (met lederen bekleding achteraf) en de BMW Active Tourer 218dA "Luxury". Hoewel de Lexus misschien de (iets) betere rijdersauto is (een 218 dA rijdt ook geweldig fijn hoor), heb ik de praktische gebruiksmogelijkheden en de hogere zitpositie van de BMW de doorslag laten geven. Vanaf medio december wordt dit mijn auto voor de komende 5 jaar, en zal ik me waarschijnlijk iets minder vaak op dit forum begeven...
en aanvullend:Ja scheelt dat zoveel? In mijn ogen is Lexus - in verhouding tot andere merken - juist erg goedkoop wbt. beurten.
ik ook, een CT 2019, 90000km binnenkort, en super tevredenJazeker, ikke. Een CT uit 2011, zwart BL. Kilometerstand 94000. Een tevreden rijder.
Mij valt de Lexus dealer helemaal niet tegen. Heb voor de CT een Skoda Rapid gereden. Daar betaalde ik voor een kleine beurt plus interieurfilter € 415,--. Voor een grote beurt met interieurfilter bij Lexus € 455,--. En daar wordt die voor gehaald, gepoetst, en de beurt. En heel belangrijk, je krijgt er op de koop toe een goed gevoel bij. Maar iedereen maakt daar zijn eigen keuze in.Bij een dealer moet het meer kosten.
Die heeft een showroom veel monteurs mensen in die auto's verkopen een gebouwen.
Dat moet door klanten worden opgebracht.
Waar mijn auto wordt onderhouden daar is enkel een werkplaats.