En weer een nieuwe Lexusrijder...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter GWS
  • Startdatum Startdatum
Week uitstel want auto is niet klaar. Reden : geen low-dust remblokken beschikbaar in 020 (sterker nog, van de 04465-53030 hadden ze daar nog nooit gehoord, ja jullie lezen het goed !). Afijn volgende week nieuwe poging.:rage:
 
29b1vg3.jpg

11uxqw8.jpg

2la7cc6.jpg

2jchvzl.jpg

2vuwked.jpg

wm13ya.jpg

erjude.jpg
 
Laatst bewerkt:
Damn! Dat ziet er goed uit GWS! Wanneer kom je de mijne doen? :) (Flauw ik weet het........ :) )
 
heel mooi en de pasvorm is mooi strak en gelijk met je schermen , perfect

super kleur voor de IS :rulez:
 
Prachtig. Perfecte lijnen zo. En persoonlijk vind ik dit hele mooie wielen, hou van vijfspaaks.
 
heeeeeeeeeeeeeeeeel mooi
nu ik nog
maar door heel nare omstandigheden nog geen tijd gehad
ziet er top uit
ben er zuinig op :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:
 
Mooie wagen zeg kan ik gelijk zien wat ik eventueel met mijn misschien toekomstige lexus kan uitspoken :D
 
heeeeeeeeeeeeeeeeel mooi
nu ik nog
maar door heel nare omstandigheden nog geen tijd gehad
ziet er top uit
ben er zuinig op :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:
oei dat klinkt niet zo goed. sterkte dan.

Prachtige velgen GWS welke velgen zijn dit?
Genesis Track
225/35/R19, 19x8, ET=35
255/35/R19, 19x8.5, ET=35
 
Vind ze echt super staan. De IS nog niet verlaagd of wel? Hoe is het comfort met de 19'ers. Mss moet ik ook 19" overwegen ipv 18.
 
Ja met 19" moet je absoluut verlagen dus dat is hier ook gedaan. 25mm nu om comfort te behouden en ik heb idd nagenoeg geen comfortverlies tov 17". Bandenkeuze is erg belangrijk voor dat comfort en de Dunlops stellen, tot op heden alleen in het droog gereden, niet teleur. Heel stil.
 
Mag ik vragen waar je de centercaps gevonden hebt? Ik heb misschien een mooie velg gevonden, echter moet ik hier wel lexus centercaps voor vinden.
 
Ja vind ze inderdaad alleen op ebay. En dan alleen in de US. Verder vind ik er niet erg veel.
 
Mag ik vragen waar je de centercaps gevonden hebt? Ik heb misschien een mooie velg gevonden, echter moet ik hier wel lexus centercaps voor vinden.
Je zal eerst de velgen moeten aanschaffen, dan weet je wat je nodig hebt. 56mm, 60mm, 63mm ebay,marktplaats of waar dan ook. Ik heb ook moeten dremelen voor een goede pasvorm maar dat stelt niet zoveel voor.
 
Gws ff een vraaje
Heb je de velgen zilverkleur laten spuiten
Of zie ik dat verkeerd
Zijn toch niet urgentum kleur