En weer een nieuwe Lexusrijder...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter GWS
  • Startdatum Startdatum
Ik wou gaan voor de vredestein
Alle andere zooi heb ik op mijn vorige avensis gehad
Loopgeluid wordt ik helemaal gek van
Willen toch t comfort erin houden
Dus we wachten af
 
Als je zegt "alle andere zooi" welke merken doel je dan waar je minder comfort van had? Super sports geven waarschijnlijk wat comfort terug maar hoog slijtagegedrag en duur.
 
Ik maak maar weinig km
Ik heb goodyear f1 fulda en nog wat schit zooi
Allemaal bras
Een x vredestein gepakt probleem weg
T is t een of ander
Ik wil absolut geen loopgeluid
Daar koop je geen IS voor natuurlijk
 
Operatie glascoating afgerond

ok36t.jpg

28lb5up.jpg

2u6g4fp.jpg

30ubivq.jpg

2nhkm06.jpg
 
Is dat weer iets nieuws glascoating ?
Nee hoor, bestaat allang; je komt het alleen tegen onder vele verschillende namen, liquid glass, quartz coating, silica glass, siloxane, etc. De achterliggende gedachte is een keiharde laag over je clearcoat te leggen die erg duurzaam is, zelfreinigend en hydrofoob. Mooie marketing, maar hoe minder remstof ik op mijn velgen zie hoe liever het me is, dan wel met minimale moeite schoon te maken..
 
Kan jij niet eens een how to schrijven over je detailing? :P volgens mij kunnen wij nog een hoop van je leren
 
Die zwarte piste's bij jullie af, ligt er al sneeuw ?:xp

Nog even geduld, de rest is ook binnengekomen.

2rcol21.jpg
 
Eerst naar Lexus voor de terugroepactie v/d brandstofsensor. In combo met een beurt en aangezien er dan alles weer zou afgaan en de uitlijning verpest, besloten dat met de winterset te doen. Gelijk daarna gaat alles erop in de veronderstelling dat de bestelde banden dan binnen zijn.
 
2d0su9.jpg

4t2e1g.jpg
[TABLE="border: 0, cellpadding: 0, cellspacing: 0, width: 567"]
[TR]
[TD="class: xl24, width: 755"]

Bandjes binnen (wederom geluk met de internetbandenboer, DOT1015 dus verser kan haast niet), kappies klaar, chromen ventielen getrokken, alles gereed voor montage eind volgende week.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
Laatst bewerkt: