Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel lichtjes een andere kleur terug laten komen zonder dat het direct opvalt heeft wel wat imho. Ik zou in jouw geval eens kijken hoe rood of blauw het doet.
GWS, wat een plaatjes, ik zou zelf kiezen voor zwart; onder een zwart pak doe je ook geen rode sokken
In mode termen, de zwarte kleur van het interieur komt als accent terug in de wielen...
Het moet geen kerstboom worden natuurlijk. Het punt van VROEM kan ik mee instemmen dus zwart wordt 't (en natuurlijk alle anderen dank voor de feedback, rood of zwart). Next step coaten van de velgen, eindelijk weer op vertrouwde turf. Wordt vervolgd.
Ze gaan erop als de winterset eraf gaat dus beetje afhankelijk van het weer. Als het lente is zoals vandaag zal het niet meer zo lang zijn maar voor hetzelfde geld belanden we nog in een navorstje. Blijven voorlopig hyper zilver want past goed bij sapphire blue. Met coaten bedoel ik een glascoating zetten en bij de volgende beurt low dust remblokken want ben het remstof wel spuugzat. Fikse Lexus faal is dat. Banden ben ik nog niet helemaal uit. Behalve dat het een rib uit mijn lijf wordt.