Ervaring met de IS350

peterhalling

Hoort erbij
11 jan 2010
49
0
0
Hallo Lexus-enthousiastelingen,

Door onze fijne vrinden uit Den Haag, voel ik mij genoodzaakt om mijn zakelijke auto niet meer priv? te gaan rijden. De bijtelling hakt er dermate in, dat ik voor minder geld een leuke priv? auto kan gaan rijden. En het wordt dus een Lexus.

Mijn vrouw wil geen al te grote auto en ik wil pers? motorvermogen en achterwielaandrijving. Dan is een Lexus IS een logische keuze.

Om enigszins niet terug uit te gaan in motorvermogen, heb ik er voor gekozen om een IS350 uit de US te importeren. Ik verwacht de auto over drie weken hier in Nederland.

Zijn er Lexus-rijders hier op het forum die ervaring hebben met een IS350 uit de US?

Gr Peter
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
100.jpg

101.jpg
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ziet er goed uit! wat ligt daar als nog een flinke band omheen. Zo'n auto kan ook makkelijk 20" hebben joh! :lol:
 

peterhalling

Hoort erbij
11 jan 2010
49
0
0
Dan hou ik te weinig comfor over Jelmer. Het kan zijn dat ik hem nog een tikkie omlaag breng, dan is het in mijn ogen helemaal af.

Die red-outs zijn dus folie als ik het goed begrijp. Lastig om aan te brengen?
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Haha, ja dat snap ik. Ik heb ook 20 inch onder mijn LS gehad, mij ook iets te groot:

DSC05970.jpg


Verlagen doet een hoop inderdaad, dacht dat hij dat al was?
 

padonker

Nieuw hier
28 dec 2008
6
0
0
30k voor een is350???
Hoe heb je em ingevoerd dan en via wie??
Als het verschil zo enorm is, dan wordt een isf ook wel interessant :)
 

peterhalling

Hoort erbij
11 jan 2010
49
0
0
Gewoon invoeren, net als iedere andere auto die uit het buitenland komt. De dollar is nog steeds gunstig en de aanschafprijzen zijn interessant in de US.
 

jcgcs

Nieuw hier
15 apr 2010
1
0
0
peterhalling zei:
Gewoon invoeren, net als iedere andere auto die uit het buitenland komt. De dollar is nog steeds gunstig en de aanschafprijzen zijn interessant in de US.

Echt super gaaf zo'n IS350.
Is dat met die MPH naar KM en Fahrenheit naar Celcius opgelost eigenlijk?
Ik probeer even inzichtelijk re krijgen wat er allemaal bij komt kijken.

Alvast bedant voor de info!

Jacco
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hoi Jacco, welkom op het forum! misschien ook handig als je je even voorstelt in de voorstel topic 8)
Veel leesplezier!
 

peterhalling

Hoort erbij
11 jan 2010
49
0
0
Mph is in die zin opgelost, dat er op de teller km staat aangegeven, als ook mph. Dus dat is geen probleem. Navi vervangen door een europeses uitvoering, dus daar is ook alles in km. Fahrenheit kom ik niet vanaf, maar ja...dat went.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
LAng niet meer hier aanwezig geweest, totdat ik gisteren op de a16 bij ridderkerk een donkeren IS voorbij kwam zetten......

Erg opvallend sportief... dus vervolgens zag ik nog net een 3 ipv een 2!!! hahahaa

Mooi ding!! en stiekem ook wel jaloers......

Ik had bijna de is350 op marktplaats gekocht, maar ik vond hem toch in een mindere staat dan mijn eigen auto, dus die heb ik maar laten staan.

Groet,

Alan
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hey Alan, leuk je weer te zien!

Weet je, de IS350 zou ik inderdaad willen rijden, het gat tussen de IS250 en de IS-f is namelijk zo groot.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hube,

Sorry, ik ben inderdaad lang weggeweest, maar had/heb het wel erg druk... Ik zal proberen om vaker weer hier aanwezig te zijn.

Maar je hebt gelijk het gat is gewoon veelste groot, maar het schijnt dus dat er nog 2 zwarte is350 met beige interieur over 5 weken aankomen. Wie weet? :D

PS als ik eerlijk ben, zou ik moeilijk afscheid kunnen nemen van mijn is250....
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik ken het gevoel :) Maar goed, dan maar wat veranderen aan de auto :) Toch de extra pk-tjes zou ik wel prettig vinden. Maar de premium warranty is ook zo prettig :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
ik zag in een aziatisch blad idd een is250 met sc +/-300pk, maar deze was ondanks zijn vermogen en koppel, qua prestaties wat minder dan de is350. (is350 is echt een beest)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Alan zei:
helaas blijven de extra pktjes minimaal :(

Wat ben je nog van plan om te monteren? :D

Ach een kleine 25pk extra door een chiptuning is niet fout. Leuk HKS-je voor het geluid en een carwrap, zit te denken aan matzwart of misschien parelmoerwit. De F-sport intake. Dan ben ik er wel zo'n beetje. Maar zoals ik al zij, ik heb tot mei 2011 premium warranty, en deze wil ik niet verliezen. Mocht ik de auto dan nog hebben, dan komen deze spullen erop, zo niet, dan heb ik een andere auto :p

peterhalling zei:
Dat was inderdaad ikke.... :D
Leuk dat je dan gespot wordt :) Toch is het een kleine wereld :)