Ervaring met de IS350

peterhalling

Hoort erbij
11 jan 2010
49
0
0
Hallo Lexus-enthousiastelingen,

Door onze fijne vrinden uit Den Haag, voel ik mij genoodzaakt om mijn zakelijke auto niet meer priv? te gaan rijden. De bijtelling hakt er dermate in, dat ik voor minder geld een leuke priv? auto kan gaan rijden. En het wordt dus een Lexus.

Mijn vrouw wil geen al te grote auto en ik wil pers? motorvermogen en achterwielaandrijving. Dan is een Lexus IS een logische keuze.

Om enigszins niet terug uit te gaan in motorvermogen, heb ik er voor gekozen om een IS350 uit de US te importeren. Ik verwacht de auto over drie weken hier in Nederland.

Zijn er Lexus-rijders hier op het forum die ervaring hebben met een IS350 uit de US?

Gr Peter

Klopt zij verkopen de ledjes variant, aftermarket ook heel erg mooi, want heb er ook fotos van gezien. De ISF achterlicht is gewoon netals de normale maar dan ipv oranje,doorzichtig.

ik vindt dat door zichtige ook wel mooi maar zitten daar dan ook de sitemarkers nog in .
daar bedoel ik de zij verlichting mee die in die unit zit .
want dat wil ik wel behouden .

wat is het veschil tussen die 2 dan ?
alleen de site markers of nog meer .
ik zou eigelijk nog wel eens willen weten of je voor de lexus is 250/ 350 zwarte koplampen kunt krijgen
ben niet zo van het chrome .
ik ga ook mijn grill nog veranderen mat zwart of carbon .
dak plaat ook zwart spuiten of carbon wrappen .

allemaal ideetjes

2mdnfwh.jpg

Deze heeft ook een zwart dak (alleen niet zo goed te zien) en is-f units :rulez: Zag er heel netjes uit!

heb prijs opgevragen voor carbon wrappen .
ga dit eerst doen als ik het dan niet mooi vindt gaan we het spuiten .
maar denk ook wel dat het mooi is carbon of zwart .

Ziet er goed uit zo! Wel jammer van die uitstekende sharkfin in het wit.. kun je die niet in het carbon krijgen? of laten wrappen? of zwart spuiten ofzo...

Ziet er wel mooi uit zo.....

Damn, ik heb een tijdje geleden eens opgezocht wat het kost om een hele wagen te doen. Had er gevonden die voor een volledige wagen tussen de 2000? en 2500? vroegen.
Dan is dit in verhouding wel redelijk veel vind ik, is uiteindelijk 'maar' een vlak stuk.....

Maar toch wel ferm :rulez:

en er zit nog een sun roof in die hoef je ook niet te plakken .
dus nog maar even wachten op de andere wrapper .

heb de offerte binnen scheelt veel .
deze vraagt voor het dak en de vin 150 euro .
scheelt wel heel veel .
ik zit er tch aan te denken om het dak piano lak zwart te spuiten .
de kosten voor deze ingreep zijn ongeveer 300 tot 350 euro

het ziet er goed uit dat dak met carbon/zwart jammer dat wrappen zo duur is anders was mijn auto ook een andere kleur geweest

ja je hebt in no time een andere auto als je hem wrapped .
ben je het beu haal je het er gewoon weer af .
het is wel duur maar als je het zo bekijkt !!!!!!!!!!!!!!
ik denk trouwens zelf dat een zwart gespoten dak plaat mooier is dan dat carbon van 3m .
past beter bij de ramen en het zonnedak .