Even voorstellen

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dat komt vanwege die Japanse heren afspraak dat ze allemaal niks boven de 280 zouden bouwen.... op papier. Want hier had de 2JZ-GTE 330PK. Werd op een gegeven moment natuurlijk ook verbannen. Anders waren er nu ook geen GT-R's van 560PK tegen over de vorige van 280...

Het verhaal is gewoon dat ik het zonde vind om zo'n auto Prive te gaan bekostigen. Ik ontwijk zoveel mogelijk onnodige belasting
 

Ren?

Hoort erbij
7 aug 2010
64
0
0
Ik ben het volledig met je eens. Lage bijtelling en zo min mogelijk bpm. Dat lukt overigens aardig met deze import:)
 

relexus

Hoort erbij
4 okt 2010
76
0
0
zo dat zijn zeker wel interessante prijzen! ik dacht echt dat het een tikfout was, of dat ik het fout las. Een ls400 in ned kopen is alleen uiteindelijk even duur, maar dan heb je wss wel een betere uit japan, alleen idd dat rechter stuur....
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Voor mij moet het dan wel persoonlijk inderdaad iets aparts zijn zoals een V300. Dus als die 15 is of bijna word ga ik eens serieus kijken 8)

...uiteraard houd ik de LS ook he :winke:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
bekeerd van wat? RHD? ik zou nooit een LS ofzo kopen wat hier ook verkrijgbaar is met het stuur aan de verkeerde kant. moet wel wat speciaals zijn.

...en misschien dat ik ooit nog eens een linksgestuurde GS als sloper op de kop kan tikken tegen die tijd ;)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Deze auto komt eerder in aanmerking dan een LS430, die is minimaal vier jaar jonger :eek:

En ik voel er dus weinig voor om zo'n ding prive te rijden
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nee ik bedoel dat je toch weer de deur op een kier zet voor een leuke JDM LS... eerder zei je dat je toch wat jonger wou...
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik dacht dat ik het meer over een Aristo V300 had? :llol:

Ja, die is 4 jaar jonger dan de mijne :p
 

Ren?

Hoort erbij
7 aug 2010
64
0
0
Ik ben het voor een groot deel wel met Jelmer eens. Een JDM auto met RHD moet wel bijzonder zijn en eventueel hier niet geleverd of moeilijk verkrijgbaar anders heeft het geen zin.
Waarom ik dan toch een Celsior hierheen haal en net zo goed een LS had kunnen kopen tsja...zoveel zijn er niet op de markt zeker niet met een lage km, rhd is voor mij geen probleem (ben heel erg vaak in de UK en kan hem daar goed gebruiken), het is toch wel eens port om een auto daar te kopen en hem hier op de weg te krijgen... en tot slot ja je moet een beetje geflipt zijn :D

Overigens het aanbod LHD in Japan neemt aardig toe! Jammer genoeg niet in Lexus of Toyota's maar wel in alles wat Duits is, Amerikaans en Brtis wederom zijn de prijzen heel erg laag (voorbeeld Jaguar XJR 1996 v8 supercharged 305 pk LHD, 75000 km heel mooi uitgevoerd en onderhouden voor 3800 euro, zelfde type met meer km stond te koop bij Witmer en Odijk voor ik geloof iets van 14000 euro!!!!)
 

Ren?

Hoort erbij
7 aug 2010
64
0
0
:D
Ja het zijn idd koopjes... ;) Maar goed het is toch altijd weer een smak geld.....
 

Ren?

Hoort erbij
7 aug 2010
64
0
0
Hij is er!!! De witte Celsior staat op mijn oprit:) Vanmiddag opgehaald uit de loods nadat al het papierwerk klaar was. Eerste ritje was een genoegen. Snel, stil en comfortabel.
Vanavond even een goede inspectie gedaan. Een achterspeaker doet het niet, verlichting radio werkt niet, de fm band van de radio is te kort:) en de aircopomp maakt nogal wat herrie. En ik heb geen idee hoe de aircontroller werkt (zie mijn andere post onder LS).

Foto's volgen zsm.

Deze week wat kilometers maken om het allemaal eens uit te testen.

Wel lachen tijdens de eerste rit. Ik stond in de file en had van die kijkers die niet willen dat je weet dat ze kijken waadoor ze bijna de verkeerde kant opgaan. En natuurlijk de bekende boyracer die zat te grijnzen, een of andere snelle civic. Ik doe het niet zo vaak maar deze kon ik toch echt niet laten gaan. Uiteraard won de Celsior. Wow dat ding is snel.

Ik hou jullie op de hoogte!
By the way, ik kwam gisteravond een Celsior uit 1991 die 38.000 echte km op de klok had. Uiteraard was deze niet zo goedkoop maar voor 5000-6000 euro moet die hier uit Japan voor de deur staan. Die auto is dus gewoon nieuw.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Gefeliciteerd!

35589d1217963967-happy-birthday-sexy-eccentric-old-man-rudra-sen-oldman.jpg