- 16 nov 2015
- 181
- 16
- 18
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Huh? Al twee (? ik las ??n) bobines vervangen en nu de derde stuk? En dat zou dan spontaan gebeurd moeten zijn?
Het is altijd lastig om op afstand een diagnose te stellen, maar dit gaat er bij mij niet in. Ik ben benieuwd of die bobine wel echt stuk is. Ik hoop het voor je, maar geloof er simpelweg niet in.
Dus op 24 november (start van het topic) liep je IS op vijf van de zes pitten en sindsdien heb je nieuwe bougies geplaatst, drie (!) bobines vervangen, een injector vervangen, een nieuwe gasklepsensor geplaatst. En al die onderdelen zouden allemaal in een klap overleden zijn? Dat is bij elkaar meer dan bij mij in de afgelopen 34 jaar / 820.000km stuk is gegaan. Heb je een blikseminslag gehad of zo?
Neemt niet weg dat je steeds dichter bij de oplossing van alle problemen komt. Hopelijk kan je weer gauw genieten van de Lex.:rulez:
Het is vast de gasklepsensor die niet helemaal lekker zit
Oke ... Heeeel snel die IS eruit.
Ik had hem allang in brand gestoken.