Grom Vline1 of 2?

Redguy

Actief
19 apr 2014
175
30
28
Met intussen over de 2000 IS250 kilometers achter de rug, tot volle tevredenheid overigens, vraag ik mij af of er forumleden zijn die ervaring hebben met de Grom interface voor audio doeleinden, m.n de Vline?
Vline 1 lijkt mij een een mooi apparaat maar intussen staat Vline2 op de nominatie (uitgifte is uitgesteld tot 15 juni is te lezen op de Grom site).
Wie heeft er gebruikerservaring en is het ook voor de Europese modellen IS250 inbouw&gebruik (probleemloos) mogelijk?
Kortom: zijn er do & don'ts?
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Is ook voor Europese modellen. Ik zit al lang te wachten op de Vline2. Zodra ik hem heb zal ik mijn ervaringen delen.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Ik ben ook wel nieuwsgierig, maar gezien de site van Grom niet e allerduidelijkste is: wat kun je er nu precies wel en niet mee? Kun je daarmee dan ook je scherm van je telefoon mirroren of is dat een apart Android device op zichzelf?
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
De Vline is een Android device op zichzelf en is niet gemaakt voor mirroring. Maar er verwacht dat er wel een app is die die mogelijk kan maken.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
813
1
410
63
Hey RoelVB heb je zo?n vline 2 besteld? Hoe bevalt ie? Het navigatieloopwerk van m?n IS250 is kaduuk... nou kun je tegenwoordig prima navigeren op een telefoon, maar iets wat ingebouwd is, vind ik prettig werken. Nou zou ik kunnen kiezen voor zo?n vline 2 ipv een reparatie van het loopwerk. Maar dan wil ik wel graag weten of het wat is :grin:
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Laatste bericht dat ik kreeg van Gromaudio is dat ze hem vanaf half juli gaan leveren, dus ik verwacht ieder moment bericht van ze.
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n

Redguy

Actief
19 apr 2014
175
30
28
Gromaudio had inderdaad achterstand met leveren. Zelf nog niet besteld maar bijzonder benieuwd naar de eerste ervaringen.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Hij zit erin. Ik zal iets laten weten als ik wat "real life" ervaring heb. Tot nu toe in ieder geval positief.
​​
20180720_114921~01.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Nou... de flits van je telefoon 'mirrort' ie in ieder geval al probleemloos! :).

Maar ziet er inderdaad goed uit. Ik wist niet dat 't bestond (had overigens ook geen enkele reden om ernaar op zoek te gaan). Hou je hiermee wel de originele schermen voor bediening van o.a. climate, nav, audio, etc, of worden die zaken ook gecovered door eigen Gromm-apps?
Ik zie WebRadio? moet ik dat zien als online-radio? Of hey... wordt DAB+ ondersteund?

Ben benieuwd!
 

Redguy

Actief
19 apr 2014
175
30
28
Interessant! Hoe snel was de levering (afgezien van de vertraging van de presentatie)?
Ho wacht, zie dat ie vanuit de UK komt?
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Het is geen flits. Gewoon weerspiegeling (glazen achterkant van telefoon).

Alles origineel blijft werken. Stuurwielbediening werkt zelf op Android.
Internet radio kan inderdaad (in principe alles wat op een Android telefoon ook kan. Ik heb Youtube ook al geprobeerd). Ik heb meen ik weleens DAB+ oplossingen gezien voor Android, dus dan zou dat ook kunnen. (Ga ik nog weleens naar kijken)
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Heb jij trouwens een andere radioconsole? Ik zie een cassetteslot, wist niet dat die nog in de IS250 geleverd waren. En andere ronde knoppen dan normaal.

Ben trouwens ook wel benieuwd naar je bevindingen, maar vind deze oplossing ook aardig aan de prijs.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
813
1
410
63
Hij zit erin. Ik zal iets laten weten als ik wat "real life" ervaring heb. Tot nu toe in ieder geval positief.
​​
:rulez::rulez:

ik zeg: doe maar lekker veel ervaring op, in de tussentijd ben ik verhinderd in het buitenland :grin:

ga je gebruik maken van tethering met je smartphone of stop je er een SIM-kaart in met een data-abonnement?