Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook mijn auto begint al wat ouder te worden, weet iemand een goede manier om doffe koplampen weer mooi helder te krijgen? Ik zie door de (polijst)bomen het bos niet meer.
Deze setjes zijn mogelijk maar behalen nooit het beste resultaat. het ziet er ff mooi uit voor een half jaartje en vervolgens zien ze er weer niet meer uit. Beste is gewoon in 3 stappen schuren vervolgens 3 stappen polijsten en daarna een 2k blanke lak overheen. Mooier dan dat ga je ze echt niet krijgen
Higgie dit doen de meeste. Wat je met zo'n setje doet is je uv bescherming wat er nog zit eraf schuren je zult na de hand deze bescherming weer moeten toevoegen anders heb je dit idd binnen een half jaar weer. Blanke lak is de meest gebruikte oplossing of zoek een goede uv protector.
Ik heb een dik half jaar geleden ook mijn koplampen opnieuw gepolijst. Echter beginnen deze weer geel te worden omdat ik hier geen coating op heb gedaan. Ik wil dit klusje nog eens herhalen echter nu met coating. Welke coating gebruiken jullie?
Dus ik op internet op zoek naar een UV protector kom ik deze tegen: 303 Aerospace Protectant
Wat blijkt, ik heb deze gewoon in de kast staan om o.a. mijn dashboard mee te behandelen. Het blijkt ook zeer geschikt te zijn als UV protector voor koplampen.
Een keer per maand aanbrengen zoals je doet met autowas. Gelijk ook maar de Lexus-logo's op de grille en kofferbak gedaan.
Het blijft volgens mij mat, het wordt wel erg schoon als ik het me nog goed kan herinneren. Ik heb het voor het laatst zo'n vier jaar geleden gebruikt bij m'n GS. Het staat hier al vier jaar in de kast.
Je gebruikt het als autowax, beetje opspuiten en dan uitwrijven tot het oppervlak droog is.
No offence, Higgie. En wel bedankt voor het onder de aandacht brengen van dit product.
Maar aan "ik vermoed" heb ik niet zoveel.
in mijn vorige auto had de handelaar, onwaarschijnlijk goed bedoeld, het dashboard helemaal glimmend gemaakt.
En dat wil ik voorkomen in mijn CT. Vandaar mijn terughoudendheid.