quattrootje
Heel actief
- 4 mrt 2025
- 503
- 593
- 93
Past prima, niks meer aan doen!
(en je kentekenplaat hang je er maar met een touwtje aan).
Waow en nog netjes ook, niks mis meeBekijk bijlage 183816
Past prima, niks meer aan doen!
(en je kentekenplaat hang je er maar met een touwtje aan).

Als je bedoelt of ie meer vermogen heeft dan kan ik je verzekeren dat dat zo is. Door de 2 extra elektromotoren denk ik dat je alleen de achterlichten zult zienbien étonnés de se trouver ensemble
Bekijk bijlage 184727
Geurende onze wekelijks rondje supermarkten zo rond de klok van 08:00 uur zocht plotsklaps een meer dan fraaie 450H+ ons gezelschap.
Een import welke sinds April 2024 ons wegennet verfraaid.
Zou deze stekkerversie welke, onder aan de streep, een 6 jaar jonger is zoveel meer in huis hebben???

Als je bedoelt of ie meer vermogen heeft dan kan ik je verzekeren dat dat zo is. Door de 2 extra elektromotoren denk ik dat je alleen de achterlichten zult zien![]()
Door de grotere batterij rijd ik doordeweeks grotendeels elektrisch, dus inderdaad minder dorstGroter vermogen boeit me niet zo, ben nu meer dan tevreden. Bedoel eigenlijk geringere dorst & uitgebreidere stumperhulpjes.

Nog even een compliment aan die prachtige bruine kleur hoor. En wat glimt dat dingbien étonnés de se trouver ensemble
Bekijk bijlage 184727
Geurende onze wekelijks rondje supermarkten zo rond de klok van 08:00 uur zocht plotsklaps een meer dan fraaie 450H+ ons gezelschap.
Zou deze stekkerversie welke, onder aan de streep, een 6 jaar jonger is zoveel meer in huis hebben???

Grappig dat je dan in je profielafbeelding een NX van de 2e generatie hebtbien étonnés de se trouver ensemble
Bekijk bijlage 184727

StumperhulpjesGroter vermogen boeit me niet zo, ben nu meer dan tevreden. Bedoel eigenlijk geringere dorst & uitgebreidere stumperhulpjes.