intAct Battery-Guard

Klopt dit wel? Bij regeneratief remmen wordt de kleine 12V startaccu toch niet bijgeladen? Dat gaat allemaal via de hybride accu, die ontvangt de stroom van het regeneratief remmen en regelt ook het bijladen van de 12V accu indien nodig.
Aangepast in OP (y)

• Leuk
Waarderingen: quattrootje
Sinds gistermiddag heb ik vreemde layouts van de Intact history. De actuele gegevens op het start scherm zijn wel goed.
Wat is hier aan te doen? Weet iemand hoe ik de intact kan resetten?
Zie bijlage:

Update: Ik heb de intact effe losgekoppeld van de accu. Het lijkt nu ( 30 minuten) weer normaal aan te geven.
Op de bijlage is een moment te zien dat er geen data is. Op dat moment waren er wat stevige onweer klappers. Of dit de oorzaak is….???

Bijlagen

• IMG_1810.jpeg
    IMG_1810.jpeg
    330,5 KB · Weergaven: 80
Laatst bewerkt:
Ik heb contact gehad met de leverancier via de feedback optie. Nadat ik meerdere keren data miste. Hij adviseerde om de auto uit de app te verwijderen en opnieuw aan te melden.
Dat heb ik gedaan . En de ontbrekende data werd weer netjes opgehaald. Het werkt dus weer normaal. De oorzaak kan zijn dat tijdens het ophalen van de data naar de app de bluetooth verbinding hapert.

• Leuk
Waarderingen: Dirk_S en Bobusa
Nou... Ik had er nog een nodig voor mijn (nood) thuisbatterij, dus ik dacht laat ik eens gek doen en een andere bestellen.
Het is deze geworden van ome Ali: https://nl.aliexpress.com/item/1005...t_main.18.59c11802wnWc78&gatewayAdapt=glo2nld
En wat wil? Voor de helft van de prijs heb je een monitor die iets minder verbruikt (1.5mA gemeten) en spot-on accuraat is op 1/100 volt nauwkeurig.
( Mocht de link ooit niet meer werken, het is de BK300 van Konnwei)

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me
Nou... Ik had er nog een nodig voor mijn (nood) thuisbatterij, dus ik dacht laat ik eens gek doen en een andere bestellen.
Het is deze geworden van ome Ali: https://nl.aliexpress.com/item/1005...t_main.18.59c11802wnWc78&gatewayAdapt=glo2nld
En wat wil? Voor de helft van de prijs heb je een monitor die iets minder verbruikt (1.5mA gemeten) en spot-on accuraat is op 1/100 volt nauwkeurig.
( Mocht de link ooit niet meer werken, het is de BK300 van Konnwei)
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor rechten zo'n app op je telefoon allemaal 'nodig' heeft.
Chinese apps (is IntAct ook niet gewoon chinees?) staan er wel om bekend ietsje meer data te willen vergaren dan ze nodig hebben voor de werking van hun app :confused: .
Ik ben dus wat terughoudend in het installeren van dat soort apps.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor rechten zo'n app op je telefoon allemaal 'nodig' heeft.
Chinese apps (is IntAct ook niet gewoon chinees?) staan er wel om bekend ietsje meer data te willen vergaren dan ze nodig hebben voor de werking van hun app :confused: .
Ik ben dus wat terughoudend in het installeren van dat soort apps.
Alles wat je niet aanstaat kun je uitschakelen, toch?

Alles wat je niet aanstaat kun je uitschakelen, toch?
Ja, maar doet de app het niet. Ik snap niet waarom locatie nodig is, het moet ook op nauwkeurig staan. Meldingen en apparaten in de buurt heb je uiteraard wel nodig.
De intAct Battery-Guard app heeft niets nodig.

Ja, maar doet de app het niet. Ik snap niet waarom locatie nodig is, het moet ook op nauwkeurig staan. Meldingen en apparaten in de buurt heb je uiteraard wel nodig.
Dat is dan wel weer vreemd idd. Kzou mij er niet heel druk om maken. 😎 Big Brother zit inmiddels geïntegreerd in ons leven. Als je het aan de keukentafel hebt over winegums, dan duurt het maar even en meneer Jamin stuurt je advertenties.

• Haha
Waarderingen: Paniekje en Higgie
Heb wel eens gelezen ergens dat bij hele goedkope of gratis producten/diensten de koper het product is waar het geld mee verdient wordt.

• Leuk
Waarderingen: quattrootje
Dat snap ik natuurlijk wel maar sommigen zien overal beren op de weg.
Data!
Als apps heel veel rechten hebben (o.a. tot je contacten, browser, socials) dan kan zo'n app heel veel data verzamelen en doorsturen. Die gegevens zijn te verhandelen.
Het is goed om af en toe eens na te lopen waar de verschillende apps op je foon toegang toe hebben.
Mijn vraag was cynisch omdat sommigen overal beren zien op de weg :)

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me