- 13 apr 2011
- 609
- 29
- 28
Vandaag de eerste stap gezet naar de aankoop van een is ????? gen. 3!! ja jullie lezen het goed, generatie3. Ik kon deze topic nergens kwijt, maar het leek mij leuk om jullie mee te nemen in de weg naar aanschaf van de allernieuwste is! Uitgangspunt is dat hij er gaat komen maar dat nog helemaal niet helder is wanneer, waarschijnlijk najaar 2013, laat staan hoe het model er zal uit zien! hoto:
Uitgangspunt voor mij is dat een sportieve uitvoering wil, die er ook zo uit ziet en waarop die accesoires zitten die de auto af maken. :mrgreen:
Eerste stap vandaag gezet. Mijn auto staat te koop bij van Dorst en hij gaat mij de nieuwe leveren!
Ik zal minimaal wekelijks rapporteren over wetenswaardigheden en ontwikkelingen. stil hoop ik dat hij er uit ziet als de onlangs geplaatste compositietekening hier op het forum :rulez:
Uitgangspunt voor mij is dat een sportieve uitvoering wil, die er ook zo uit ziet en waarop die accesoires zitten die de auto af maken. :mrgreen:
Eerste stap vandaag gezet. Mijn auto staat te koop bij van Dorst en hij gaat mij de nieuwe leveren!
Ik zal minimaal wekelijks rapporteren over wetenswaardigheden en ontwikkelingen. stil hoop ik dat hij er uit ziet als de onlangs geplaatste compositietekening hier op het forum :rulez: