Is 3e generatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Vandaag de eerste stap gezet naar de aankoop van een is ????? gen. 3!! ja jullie lezen het goed, generatie3. Ik kon deze topic nergens kwijt, maar het leek mij leuk om jullie mee te nemen in de weg naar aanschaf van de allernieuwste is! :D Uitgangspunt is dat hij er gaat komen maar dat nog helemaal niet helder is wanneer, waarschijnlijk najaar 2013, laat staan hoe het model er zal uit zien! :photo:
Uitgangspunt voor mij is dat een sportieve uitvoering wil, die er ook zo uit ziet en waarop die accesoires zitten die de auto af maken. :mrgreen:
Eerste stap vandaag gezet. Mijn auto staat te koop bij van Dorst en hij gaat mij de nieuwe leveren!
Ik zal minimaal wekelijks rapporteren over wetenswaardigheden en ontwikkelingen. stil hoop ik dat hij er uit ziet als de onlangs geplaatste compositietekening hier op het forum :rulez:
 

Dave

Nieuw hier
15 sep 2012
15
0
0
In september ben ik 3 weken in Japan geweest en naar een kleine lexus meeting and greet voor CT200h en HS geweest. Er stond ook ??n IS300h.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


En dit magazine kon ik niet laten liggen in de boekenwinkel. Versta er geen lap van, maar het beschrijft de IS in alle uitvoeringen en opties met technische uitleg...

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Beste Lexusenthousiastelingen en fellowowners, Na vele, meer dan 500, berichten en vele gelezen berichten, meer dan 14.000! gaat dit item stoppen. Bedankt voor jullie bijdrage. Zodra ik de RC ga kopen open ik weer een nieuw item :hi:

Hube sluit jij hem af??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.