Is 3e generatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Vandaag de eerste stap gezet naar de aankoop van een is ????? gen. 3!! ja jullie lezen het goed, generatie3. Ik kon deze topic nergens kwijt, maar het leek mij leuk om jullie mee te nemen in de weg naar aanschaf van de allernieuwste is! :D Uitgangspunt is dat hij er gaat komen maar dat nog helemaal niet helder is wanneer, waarschijnlijk najaar 2013, laat staan hoe het model er zal uit zien! :photo:
Uitgangspunt voor mij is dat een sportieve uitvoering wil, die er ook zo uit ziet en waarop die accesoires zitten die de auto af maken. :mrgreen:
Eerste stap vandaag gezet. Mijn auto staat te koop bij van Dorst en hij gaat mij de nieuwe leveren!
Ik zal minimaal wekelijks rapporteren over wetenswaardigheden en ontwikkelingen. stil hoop ik dat hij er uit ziet als de onlangs geplaatste compositietekening hier op het forum :rulez:
 

Jetpaction

Hoort erbij
9 nov 2013
32
2
0
En nog een toekomstige IS 300h berijder meldt zich. Aanstaande vrijdag mag ik hem gaan ophalen bij Louwman in Eindhoven.

Voor wie daar recent wel eens geweest is; de Mercury Grey Business Line uitvoering die in de showroom staat is vanaf vrijdag de mijne ;-)

Overigens lees ik veel op internet dat men het als een geduchte concurrent ziet voor de BMW 3-serie, Volvo V60 en Audi A4, echter ik heb hem gekozen in plaats van een leuk aangeklede Audi A3. Zeker vanwege bijtelling en lage uitstoot is de IS in de lease een mooi alternatief voor een dik aangeklede C-segmenter naar mijn mening.
 

Jetpaction

Hoort erbij
9 nov 2013
32
2
0
Gisteren de IS300h mogen ophalen. Hij bevalt echt super en rijdt geweldig! Kom uit een Audi A3 (vorige model) en dit rijdt echt heel anders. De stilte aan boord is opvallend, achterwiel aandrijving is wel even wennen maar hij gaat heerlijk de hoek om en ligt als een blok op de weg. Ook fijn dat je er zo'n 1100km mee op een tank kunt rijden, dat was ik alleen van diesels gewend :)

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Fijn dat je :photo: :photo: publiceert. Dat kan niet van alle 300h rijders gezegd worden :p
Ik wens je veel veilige en plezierige km's met de mooie aanwinst :rulez:

P.S. Doe ook even verplaatsen naar een Even voorstellen topic dan kan dit johan zijn topic blijven en anders loopt alles wel erg door elkaar heen :)
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Eindelijk is het zo ver! Aankomende week krijgen alle Lexusrijders, jammer genoeg enkel met een recent aangescvhafte Lexus, het blad van Lexus waarin de foto's staan van mijn auto. :photo:

De uitgever heeft aangegeven dat hij uit komt op de 22e november!!

:D

Johan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.